elinelvira

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Elin - 3 augusti 2014 13:14


Hejsan bloggisen!


Igår hade vi några kompisar över här hos Gabbe och de drack lite öl och spelade nått spel som jag faktiskt var hyffsat bra på för att vara första gången haha. Sen när klockan blev runt 11 så ville de flesta sjunga Sing Star (och nej, jag besparade alla att höra min vacka stämma) Så det sysselsatte vi oss med denna lördagkväll. Vid 1 hade de flesta gått tror jag och jag var så trött att jag höll på att sommna stående. Har även haft tid att se filmen Divergent och blev lite imponerad, trodde den inte skulle vara så pass bra. Var dock tvungen att läsa vad som händer i de andra 2 böckerna på Wikipedia och nu känner jag ba "Fyy vilket dåligt slut pallar inte ens att se resten av filmerna" Sen kommer jag nog göra det ändå men ajaaa haha. Eftersom jag har en del ångest inför hösten för att lämmna Gabbe och lämmna kompisar så har jag tröstshoppat en del (dock bara nödvändigheter, klapp på axeln Elin!) hahah så det väntas en del fina packet de närmsta veckorna. Ska försöka visa er sen. Sen så måste jag också konsultera med Kajsa om le party som måste bli officielt. Hm, haha vilket dåligt inlägg haha blev mest en lista av allt. Aja, puss på er. 



                     



Åh Ezria i första säsongen. Bästa i PLL. 





xx






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards