elinelvira

Alla inlägg den 22 september 2014

Av Elin - 22 september 2014 12:48


Igår var det en otroligt lugn och skön söndag. Gjorde nästan inget annat än att kolla på vidare på mitt Harry Potter maraton, är på film 6 nu. Den blir det ikväll behöver något att se fram emot efter en lång arbetsdag. Eller aa har ju ungefär 2 timmar ledigt mitt på dagen då Julia sover (vilket är varför jag kan sitta framför datorn nu) Så man kan ju inte säga att det är ett utmattande jobb. Fast, jo, på fredagarna då jag måste ta hand om båda. Och denna vecka är inte deras pappa hemma under dagen så det blir första gången som jag har båda HELT SJÄLV. Haha blandade känslor inför det men men, det är först i slutet av veckan. Jaha, vad har denna vecka för spännande saker att bjuda på? Inte mycket det kan jag tala om redan nu... Fast har ju alltid fina Harry Potter i alla fall ♥



 







Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards