elinelvira

Alla inlägg den 30 september 2014

Av Elin - 30 september 2014 09:48




Long time no see. Det har varit en "hektisk helg" (om jag ens får kalla den det) så har faktiskt inte ens suttit vid datorn på 4 dagar. Det måste vara nått slags rekord, bortsett från sommaren dåra. I söndags så följde jag med min au pair familj på en pumpafestival som de har här i Basel varje höst för att typ fira in hösten. Sen att det var 25 grader och stråååålande sol gjorde inte precis att tankarna fick en såndär mysig höstfeeling. Svettade sönder i mina tunna tajts, ugh. Jag som längtat att ha på mig mina fina jackor haha och kan inte ens ha strumpbyxor på mig! Ajaa, hösten kommer komma ordentligt till Basel inom sin tid. Eftersom det är Tisdag idag så är det dag 1 av mina 3 "lediga" dagar, så har tagit mig en lång varm dusch och ska snart damsuga lite här, sedan gå och slänga lite glasflaskor. Damsuger gör jag varannan Tisdag och har aldrig behövt slänga flaskor så det blir dagens äventyr. Eller tja, ska tydligen åka båt ikväll med mina nyfunna vänner så DET blir väll mer av ett äventyr. Haha, hoppas det blir av osså! Ja, som ni ser så har jag hela dagen att spendera som jag tyckas lämpligt, och eftersom jag ändå måste gå och handla lite yoghurt i affären som ligger 4 min här ifrån så ska jag passa på att köpa lite B&J också och se på film efter det. Tisdagsglitter.

 

 

 

 

 






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards