elinelvira

Alla inlägg under september 2014

Av Elin - 7 september 2014 00:28







Saknar dig så otroligt mycket!

Får pussa på dig igen om 2 månader ♥ Uggh långdistans sucks.





Av Elin - 7 september 2014 00:02


Hola! Det var ett tag sedan bloggen, men mitt liv verkar gå på någon slags partydrog (eller aa mer som en vanlig drog kanske för det är inte bara roligheter, fast ändå ganska mycket... okej ignorera denna parantes den blev knas) Sen det senatse inlägget från Paris har jag hunnit flyga hem och sedan ned till Schweiz. Här ska jag stanna fram till omkring Jul, hoppas jag får åka hem innan jul för det är en sådan där högtid man vill fira med nära och kära. Men aa har även hunnit inreda min lilla lägenhet, som det finns en bild på blidiz om någon är intresserad. Att inreda är väll kanske att ta i egentligen, det är mer jag som har packat upp lite av mina saker som jag har tagit med mig. Som typ kläder, böcker och parfymer. Haha. Men tog med mig lite ljus för att ljus alltid är mysigt och så fick jag två blommor av min au pair familj. Så det börjar bli rätt så mysigt här uppe! Idag har jag hjälpt till att passa barnen (även fast helger är lediga dager) då de behövde lite extra hjälp, lite surt eftersom det var min första lediga dag men ajaaa. Nu på kvällen så pratade jag med mamma och Gabbe ett tag och såg på Bad Neighbours. Riktigt rolig film, rekomenderas! Nej, nu ska jag läsa lite innan jag ska sova. Puss.


 


 

Från Paris.



 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards