elinelvira

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Elin - 6 oktober 2014 13:37


Hallå bloggisen. Jag som sa att jag skulle bli bättre på att blogga i höst "för jag kommer ändå inte nått bätte för mig" Tji fick jag! Helgen som gått var helt F.A.N.T.A.S.T.I.S.K I fredags efter en lååång arbetsdag så kom tjejerna över till mig (jag har ju typ en egen lite lägenhet) där förade vi lite eh mycket och spelade drickspel och skrattade otroligt mycket. Sedan vid halv 1 tiden drog vi ut till en klubb på andra sidan floden som heter Fame. Den var helt okej, men jag tror vi alla vill gå till en annan klubb nästa gång. Men herregud så mcyket vi dansade! Nån gång runt halv 3 så ville Giada och Marta dra sig hemåt, och jag å Daniella kännde nog samma sak men Evelina ville bara dansa "fyra låtar till snäääällaa" haha så jag trillade inte innanför dörren förens vid 20 över 4 på morgonen. Som tur var så följde Daniella och Eve med mig hem för de hade lämnat lite saker där. Tja, på lördagen så mådde man ju som förväntat och ärligt talat så sov jag större delen av dagen. Men på kvällen åkte vi alla (sådär lagom pigga brudar) hem till Evelina för att ha taco kväll. Såå mys. Sen efter massa tacos så lyckades vi få ned en hel del Crepes också! Så återigen var jag inte hemma förens mitt i natten, fast närmre halv 2 denna gång än halv 5... Är så himla lycklig att jag träffat dessa fina tjejer. Jag trodde helt seriöst inte att jag skulle få några vänner under dessa månader haha. Åh nu kommer det bli mycket svårare att åka hem till jul... Men saknar familjen och mina vänner och hundar och Gabbe. Men delar av denna lista kommer och hälsar på inom en mycket snar framtid! 







Varför blir jag alltid så himla ful på bilder hahah orkar ej






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards