elinelvira

Alla inlägg den 21 november 2014

Av Elin - 21 november 2014 21:22


Att så små saker kan göra en hel dag så mycket bättre! I Onsdags så spontanfikade jag med Evelina på dagen och sedan efter min tyska så hade jag Evelina och Daniella planerat att träffas. Men Dani var sjuk så det vart bara jag och Evelina igen. Så skönt att prata av sig! Helt klart bästa dagen denna vecka. Igår var en helt vanlig pannkakstorsdag och idag så följde jag med barnen till frisören. Och idag jobbade jag kväll för andra gången. Så mycket mysigare än vad det låter haha. Barn är alltid så snuttiga innan de ska sova, så vi har gosat ett tag och läst Nicke Nyfiken bok. Dock är det OBESKRIVLIGT skönt med helg. Har sovit & ätit extremt dåligt de senaste dagarna & så har jag sett klart på Modern Family (haha på 2 veckor har jag sett 5 säsonger wooops) eller aa alla avsnitt som finns ute. Säsong 6 pågår just nu. Så har inget att göra längre... får ladda ned någon annan serie så länge men kan inte bestämma mig för vilken... Vilka problem jag har haha!! Men har faktiskt känt mig lite deprimerad och nere sedan Gabbe åkte så behöver mina serier för att fly tankarna. Tror jag ska hitta någon gammal mysig 80-tals serie, me love those! 



                       




hahahaha så himla roligt!!










Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards