elinelvira

Direktlänk till inlägg 2 januari 2015

That You'll Stand By Me Forever

Av Elin - 2 januari 2015 16:41



Radiotystnad deluxe.

Tiden har bara flygit förbi, herregud. Jahapp då var det nytt år och nya möjligheter. Jag hade ett väldigt bra nyår som firades med fina vänner och festligheter. Ja, jag hade en bra jul innan också. Fick väldigt mycket fina saker som bland annat en morgonrock, massa ljus. smink, pengar, Taylor Swifts 1989 och en parfym osv. Blev så glad. Haha min lillebror var helt seriöst nervös att han inte skulle få några julklappar iår för han tycker inte att han varit så snäll. SKRUTT GOS. Sen kan jag lägga till att han fortfarande tror på tomten, eller aa han har aldrig sagt något annat.  I mellandagarma har det varit besök hit och dit, massa gos med min älskling som åkte tillbaka till dumma Göteborg, vem vill ens bo där??, och monopol spel. Nu ska jag börja söka jobb och uppdatera mitt CV. Blä.






Detta är helt fantastiskt. Taylor länkade denna för några dagar sedan via sin Twitter. SÅ BRA. 






 
 
Malin

Malin

3 januari 2015 14:17

Ååh alltså din lillebror är SÅ SÖT! Hur gammal är han?

Heej! Alltså jag blir gaalen, haha, skrev en så lång kommentar men så försvann allt! Varenda gång! Haha åh. Nu är det i alla fall typ tre månader sen sist, hjäälp vad tiden går fort!

Minns inte vad jag har svarat på riktigt, men här kommer någonting i alla fall!
I sommar har jag mest varit hemma i Alunda och umgåtts med kompisar. Det har blivit fler nattdopp än bad under dagstid, några övernattningar under stjärnorna, sommarcafé i kyrkan varje tisdag där jag fick vara ledare, sommarläger och några veckors kärlekskaos haha! En väldigt bra sommar.

Just nu är mitt kärlekskaos följande: Hampus är hemma i Alunda under jullovet, och det är kul att umgås med honom. Han är fantastisk och bra på alla sätt. Han älskar Jesus mest av allt och han är så äkta - och det är nog de två sakerna jag tycker är mest attraktivt hos någon. Markus svajar på båda de. Jag tror också att mitt hjärta skulle må så bra med Hampus, han skulle ta hand om det så väl tror jag. Det gjorde/gör inte Markus. MEN: Jag älskar Markus fortfarande. SÅ mycket. Han är min bästa vän och jag berättar allt allt allt för honom. Han känner mig bättre än någon annan, jag är bara HELT mig själv med honom. Och han behöver mig för att inte gå under helt och hållet. Jag är typ hans livboj litegrann. Och han KAN få mig att må sååå bra.
Men för det mesta gör han inte det, snarare motsatsen. (han blir så lätt intresserad av andra tjejer och det är såp jobbigt för mig när jag ger hela mitt hjärta till honom.)
Därför vore det så bra om jag bara kunde bli helt dödskär i Hampus. Men jag blir inte det. Jag kan inte riktigt släppa Markus, och han håller kvar i mig lite också fastän han gillar andra till och från, och det gör ju Hampus ledsen med. Så kaosigt. Det blir inte riktigt bra.
Jag skulle vilja att det kom någon riktigt stark och bra tjej som inte skulle må lika dåligt av Markus som nog de flesta gör, och att hon står ut med honom (han är bättre än jag beskriver honom haha, jag är lite bitter på honom ibland bara) och får honom att må bra. Och samtidigt kunde jag få bli helt dödskär i Hampus och då vore allt så bra.
Han är i alla fall kvar i södra Sverige ett halvår till, så mycket kan ju hinna hända tills han kommer hem igen. Det blir nog bra.

Haha oj förlåt, vad långt det blev. Lite terapi för mig att skriva av mig tror jag.

Ååh berätta om höjdpunkterna med Schweiz! :D Så kul!! Du verkar ha haft det så bra.
Och vad spännande med Göteborg! :D Ska du flytta dit nu, eller bara vara där ett tag?
Alltså att få somna och vakna med den man älskar mest, så underbart. Ååh I want that!

Nu testar jag skicka igen, går det inte så dör jag nog. Haha.

Ha det så bra, kraam! 😘😘

http://jaagmaalin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards