elinelvira

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Elin - 2 februari 2015 16:20


Så var det visst början av Februari och jag har knappt hunnit blinka. Eller göra viktiga saker, för den delen. Problemet med att tycka att livet är så roligt är att man skjuter upp alla tråkigheter längre än vad man borde. MEN imorse åkte jag ned till arbetsförmedlingen och skrev in mig där sedan stannade jag till på gymmet och powerwalkade i 30 min plus sprang i 10 min och gjorde en 1km på crosstrainern. Tyckte det var en bra mjukstart efter att inte ha tränat sedan i slutet av förra sommaren. Lyfta vikter är inte min grej så det kommer nog bli lite styrke träning hemma med mamma och så löpning på gymmet tills snön har smält! Asum. Köpte även ett sl-månadskort eftersom det VERKLIGEN behövdes, orkar inte med alla dessa kort där något är laddat med 37,50 kr och nått annat 80 kr osv. Skönt att bara ha ett nu. Så idag har jag alltså gjort mycket nödvändigheter. Och gjort av med tusen kronor. På. En. Dag. ÅÅÅÅÅÅÅÅH vill ha jobb. Överväger faktiskt att gå ned till outlet och centrum och lämmna över mitt cv personligen, något jag vägrade göra förut. Haha håller på att bli desperat, det är dock bäst att göra så i know. Så innan jag ska städa mitt något stökiga rum så blir det ett avsnitt Bones, är på 6 säsongen nu! 




hahah gladis





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards