elinelvira

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Elin - 10 februari 2015 19:18



Denna tisdag - 10 februari 2015 - har verkligen inte varit min dag. Drömde ångest dröm, den var seriöst helt hemsk och så vaknade jag och trodde det var sant i alla fall 10 min. Var i Schweiz igen med Kajsa och jag bodde i en liten sunkig lägenhet och tvingades jobba som Au pair och så var jag i en liten såndär tobaks affär och åt av en marabou sen sprang vi där ifrån och min ersätts au pair var där (har aldrig träffat henne tho) och det var bara hemskt! Så vaknade på dåligt humör och så rullade dagen på. Gick en promenad med vovv i det UNDERBARA vädret. Enda stunden idag som jag njöt av tillvaron. Fåglarna kvittrade, 4,5 grader och klarblå himmel. Fler sånna dagar tack! Första dagen på flera veckor som jag sminkat mig kan jag tala om, så skönt att se lite fräschare ut haha! Testade även ett knep jag nyss hör om för att få bort ringar under ögonen när concealern inte räcker till, tyckte det fungerade utmärkt! 











Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards