elinelvira

Alla inlägg den 27 februari 2015

Av Elin - 27 februari 2015 16:55


Så vad har jag gjort den senaste veckan? I Måndags natt kom jag hem till mitt vackra gråa Stockholm efter en underbar helg med min älskling. Blev många myskvällar, fest med sådär ganska mycket förmycket alkohol ( = vi hade fett kul) och massa pussar och kramar. Hatar att åka ifrån honom, men vi ses om 2 veckor igen. Sedan dess har dagarna rullat på med träning och arbetsintervju som gick rätt bra. Blev dock lite irriterad idag när jag kom till gymmet, har nämligen köpt ett månadskort och så frågade jag när det gick ut bara för att vara säker då fick jag bekräftat att det gick ut idag. Även fast jag köpt det den 2/2 så borde det minst hålla till den 2/3?!? Hur kan ett månadskort bara vara 25 dagar? 25!! Ingen månad har ens så få dagar, det borde minst kunna vara 28 dagar om man nu ska vara så snål. Gav verkligen allt dock och nu har jag så extremt ont i mina ben. Så värt. Jahapp nu får jag vänta tills marken börjar torka upp ute så jag kan ut och springa, tänker nog dock börja power walka om 1 - 1  1/2 vecka eftersom det fktiskt börjar bli varmt och skönt ute. 




Annars så blir det tacos mys här hemma och mamma har åkt ned för att hämta ett paket jag beställde i oktober! Alltså 5 månader sedan. Haha beställde hem saker i höstas i mammas namn eftersom jag uppenbarligen inte kunde hämta ut dem själv. Men ett paket kom aldrig fram så för lite mer än en månad sedan kontaktade jag företaget och tjatade lite och så skickade de om min beställning. Hhöhö så nice. Men dock var det fortfarande i mammas namn så jag slapp åka ned denna gång. Kanske alltid borde göra såhär?  hahah. Har sådan panik för det finns så himla mycket fina vårsaker i affärerna nu men jag får inte shoppa. Förutom nödvändiga saker såklart, behöver verkligen en vit bh så det ska jag införskaffa mig och en ny svart tricot kjol. Har haft samma sedan jag gick i 8:an och NU börjar den falla sönder. Har seriöst använt den varannan dag i 5 år. Värda 69:50 kr hahah. Vem säger att H&M kvalité inte är bra? haha. 






SKYNDA VÅREN BEHÖVER DIG. 










Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards