elinelvira

Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Elin - 17 mars 2015 21:06




Från H&M, Nelly.se, Monki & Gina Tricot



Åh asså shoppa. Har sånt behov av att spendera mina pengar på kläder, väskor, smink you name it!  Dessa saker ska jag försöka få tag i (eller liknande) Men den fina jackan är påväg hem till mig just nu, längtar så mycket och hoppas att den passar. Jag fullkomligt älskar jackor haha. Redan köpt en ny i år (hehe fick av mamma) Men har ingen trenchcoat så det var min ursäkt idag hehe. Sen ska jag åka ned till centrum och kolla på den beiga/ljus rosa väskan på lördag. Såg den för 1 vecka sedan och har gått och funderat så hoppas den finns kvar!  Kommer passa så fint till min nya jacka haha. Och behöver verkligen några sköna byxor som inte är jeans får så ont då mitt bäckenben står ut så himla mycket. Idag var ett praktexempel, har haft jeans två dagar i rad och har blåmärken på "knölarna" som  då är bäckenbenet, ser helt sjukt ut. Och nej mina jeans är inte ens så  tajta.  Och den svarta kameraväskan har varit på min wishlist sen förra sommaren men den är ALLTID slut. Det sega är att jag inte kommer få lön förens i slutat av april och dit är det ju ett tag. Luckily for me i'm a saver, så får passa på i mina små (men intensiva) shopping modes haha. 

 

 

 



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards