elinelvira

Alla inlägg den 26 mars 2015

Av Elin - 26 mars 2015 22:03

 

Tiden bara rinner iväg. Torsdag den 26 mars. Utanför fönstret är det grått och regnigt. Men här inne är det bara varmt. Har haft en otroligt rolig men väldigt intensiv dag med en klass 6 åringar, energin i denna ålder är helt extrem. Men idag var lätt bästa arbetsdagen under denna vecka, att konstant höra "åh vad fint du ritar" och "åh vad fin du är" och "du är den bästa vikarien vi har hafft, kan vi byta ut dig mot xx?" hahah mina loves. Ska dit imorgon igen och de skrek av lycka (seriöst, har fått tinitus idag typ) Men ska vara med årskur 1 på förmiddagen, och gå på bio, sedan hoppar jag tilbaka till mina 6åringar på eftermiddagen. Trivdes även äldigt bra i lokalerna och med övrig personal, men såklart var barnen dagens vardagsglitter! Haha på bussen hem så var mitt hår alldeles vindblåst efter att ha varit ute i 3 timmar och lekt Vinken och Underhökensvingarkom mm, leriga skor, smutsiga byxor och halvt utsmetat smink, så sitter en tjej med vit otroligt fin kappa, designer skor, perfekt plattat hår och tittar på mig och ger mig DEN DÄR blicken. Om ni förstår vad jag menar hahah. Man ba snälla i'm a vikarie get over itOch inte vilken vikarie som hellst en jävlig bra en också. Haha. Ugh men nu blir det med Bones sen soooova. Blir många teckningar att rita imorgon och jag är tydligen lekansvarig på rasterna för de som vill leka lekar som typ burken osv osv. 





Från min student. Saknaden är enooorm. 

 

 

 

 


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards