elinelvira

Alla inlägg den 28 maj 2015

Av Elin - 28 maj 2015 23:23


Herregud hur kunde klockan bli halv 12 redan? Har visserligen kollat på Tv med mamma, duschat & smörjt in hår och kropp, läst bloggar, lagt fram kläder för imorgon och beställt lite smink. Men ändå! Haha inser att jag kanske gjort mycket nu på kvällen iallafall. Men blev förvånad när jag kollade och såg att kvällen bara flygit förbi. Och japp ni hörde rätt, jag har köpt nytt smink, bland annat 2 läppstift. Det var extremt länge sedan jag köpte nytt smink som då inte är mascara, puder, concealer alltså typ vardagssminket som tar slut då och då. Det blev i lite sommriga färger bland annat en åt det oreanga/corall hållet, kommer bli så fint! Mina naturliga färger passar ju med orange och typ grönt och sånna där udda färger haha får köra på gröna ögonskuggor i framtiden. Herregud skulle se galen ut har ingen aning om hur man lägger en sån nyans på skugga så det det hyffsat ut!! Har även planerat presenter inför de två kommande mottagningarna jag ska på. Tildas är ju redan nästa vecka?!! SÅ KUL. Har annars haft en rätt rolig dag på jobbet, det var gårdsfest så stod och serverade fika i 2 timmar. Nice att får lön för det. 




Såhär glad var jag på min student. 2014 06 05




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards