elinelvira

Alla inlägg den 28 juni 2015

Av Elin - 28 juni 2015 17:57


Har hela Juni redan gått? Tiden rusar förbi mig just nu. Men tänk så mycket jag hunnit med ändå. Studentfirande x2, midsommar på Norris med kusinerna, resa till Prag, firande av två "små" lillebröder, vinkvällar med mamma men även kompisar, egentid med min fina (lite mindre fin atm men generellt sett är han finast)  Och så mycket, mycket mer därimellan. Ganska magiskt.Vad ska jag göra resten av sommaren haha? Jo jobba imorgon... och resten av veckan. Just som när solen kom upp till Norden. Såklart liksom. Får väll sola på jobbet när ungarna gungar eller nått ahah. Men solade faktiskt första gången i år idag. Gillar egentligen inte att sola om man inte är på typ solsemester för då kan man bada. Nu låg jag på en filt på baksidan och svettades i 2 timmar. Inte lika mysigt. Men fick nog lite färg och det är ju visserligen lite trevligt. Är bara jag och Calle hemma idag så ska snart ned och koka lite pasta till middag, vi kan nog till och med äta ute idag!

 

 

 

 

 

deeptalk-vinkväll insvept i stora filtar på min framsida med denna donna. Bästa. Jag vet, ni önskar ni vore med. 

 

 

 


 

 

 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards