elinelvira

Alla inlägg den 30 juni 2015

Av Elin - 30 juni 2015 23:16

 



Jobbdag, check! Köpa lite mer kläder än planerat, check! Mysa med mamma, check! Göra ett ytterst kort styrkepass, check!  Nämen hallå där tisdag, du kom och du gick bra fort. Inte gör det mig något för vill ha helg och få börja ha lite ledigt. Jobbar resten av denna vecka och antagligen Måndag nästa vecka MEN SEN får jag ledigt! WOOHOO! Vaknade 40 min innan min buss skulle gå... asså det finns en hel det bättre saker jag skulle kunna vakna till. Ugh. Men under hela dagen så har  jag tänkt "de pengar jag tjänar idag (nästan) ska jag köpa "mina" byxor för" om och om igen. Det har liksom fått mig igång när jmag blivit trött på hela jobbscenariot. Och byxor blev det! Och en klänning... och i sista minut en byxdress för "den var ju så billig " och "den är ju ORANGE" (som det liksom ens är ett argument att köpa något hahah)... och två solglasögon för " jag har tappat bort mitt enda par som jag ägt sen jag var 15"  Har dock aldrig haft så lite shoppingångest som nu, jag bara klickade på hahah. Hoppas allt är fint och sitter bra osså. Jaja, ska sova nu så jag slipper vakna i panik imorgon bitti. Puss. 






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards