elinelvira

Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av Elin - 31 augusti 2015 09:57


Så gick det två hela månader. Det var inte riktigt meningen. Hej!


Oj vad det har hunnit hända grejer sen sist. Jag har en miljarder saker att säga och ännu fler bilder att visa från den här sommaren. Men det får vänta lite. För just nu bor jag hemma hos Bianca & Mattias i deras 1 1/2 ( vi har klämt in 4 personer här de senaste dagarna haha) För imorgon börjar jag Högskolan, på riktigt. Inskrivningen var i Torsdags och idag är det ju då Måndag. Och det bästa av allt.... jag får min lägenhet imorgon! Iiih. Just nu har det kännts bra i några dagar men så kommer det några dagar då och då när jag bara vill sticka hem och glömma att jag ens  var här. Tror det kallas ångest. Herregud så mycket ångest jag har haft hela Augusti. Men hoppas det blir kul och att man kanske får någon liten kompis om några veckor. Idag börjar aktiviteterna ( det är rookievecka de första 3 veckorna) först efter klockan 15 så har lite tid på mig att mysa framför tvn och hitta något praktiskt att ha på mig. Vi ska ha Beervolley och Backrace haha. 






Känns som igår. 







Av Elin - 31 augusti 2015 09:36




Bästa jag sätt. 


I watched this 4 times and I can't seem to get enough. Taylor is so pretty and this music video is honestly aesthetic goals I am dead someone come and arrange my funeral

 

 

 

 

 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards