elinelvira

Alla inlägg den 7 september 2015

Av Elin - 7 september 2015 20:08



Måndag idag och jag kände att jag behövde dela med mig av lite bilder. Måndagar är dagar som alltid måste fyllas med massa inspo och mysiga kvällar. Kom just hem från stor-Caps, hade tänkt stanna längre men frös och så började det regna. Så kände att kolla lite serier i sängen låter bättre haha. Men var inte så taggad på att dricka heller, jag har föreläsning klockan 9 imorgonbitti och så massaaa plugg hela morgondagen. Sen på Onsdag är det partaj hela natten. Ser fram emot det. Sitter just nu och äter taco riskakor, inte så gott som det kanske låter så ska hålla mig till gräslök och gräddfilen. Hade en liten dipp under dagen där allt känndes fel och jag bara ville hem, men när jag väl kom till Capsen och fick träffa alla fina människor så blev det bättre. Nej, nu ska jag mysa framför Modern Family. Puss.

 

 


 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards