elinelvira

Alla inlägg under juli 2009

Av Elin - 22 juli 2009 12:02

Hellu..

Nu kom solen tillbaka.

Så jag måste ut och sola. Har inte blivigt så brun i sommar:(

Men det är lätt att årdna, så nu ska jag gå ut.

Ha en jätte bra sommar allihopa:)


PS: det kommer inte komma nya inlägg på ganska länge nu, men kolla gärna in de gammla, och kommertera gärna. Fast jag kan inte svara fören jag är tillbaka;)


Av Elin - 22 juli 2009 11:50

Hej, solen gick i moln så jag kan blogga ett litet tag till:)

För 1½ år sen var jag och min familj i London. Vi bodde hos min morbror(han bor inte där längre)

Vi var på madame tusades(?) och åkte the eye och massor av andra saker.

Och jag måste säga att jag älskar London! det var så mysigt. Har ni vart där?

Här kommer två bilder från London

Den första är jag med christina Agulera:P Och den andra tog jag från The eye( det är big ben på bilden)



Av Elin - 22 juli 2009 11:26

Hejhej!

Planerna blev uppskjutna. Jag och min familj åker till morfar imorgon i stället:)

hehe det varför sig inte så länge sedan jag var här men det käns så.

Idag fick min lillebrorsa lite paket även fast han fyllde år för typ en månad sen. Och jag har sprungit runt på tomten med min hund, snack om att springa fort. jag blev helt slut.

Nu är det så fint väder att jag måste gå ut men kanske, bara kanske kommer det mer senar ikväll:)


Här är en liten bild på min kompis och på voven. Den är från i våras:P


 

Av Elin - 20 juli 2009 07:57

HEllu...

jag säger det ganska ofta va? Har aldrig tänlkt på det förr:P

Men varje gång jag svarar i telefonen säger jag nog så(och mitt namn ofc)

hehe idag ska jag åka till min kusses land, så det blir inga fler inlägg på ganka länge:(

Hoppas alla för en jättebra sommar:)


Kramar elle

Av Elin - 19 juli 2009 21:15

Hellu..

Nu är jag ny duschad och skriver nog dagens sista inlägg.

För det börjar en film på någon kanal snart:P

Jag har laddat skålarna med två påsar bilar( de vita är goast:)Vad tycker ni?)

och bubbelvatten( ska försöka dricka mindre läst och saft)

men jag ska bara säga god natt.

Imorgon åker jag till min kusse men det kanske kommer lite inlägg på morgonen.

men efter det ska jag åka till morfar i karlskrona sedan till mormor på landet så det kommer inte bli så mycket mer bloggande under sommaren.

Men jag lovar att försöka sno en dator då och då.


sov gott

kramar elle


Av Elin - 19 juli 2009 17:52

Hellu..

Jag hittade en till Twilight grej eller vad jag ska kalla det.

Det är lite suddigt, men den är ganska kul.

Det bästa är när Nikki,Kellan,Kristen och Rob läser upp olika Twilighters(eller vad jag ska kalla det:P) Jag tycker Nikki verkar vara väldigt snäll,hon har humor, vem tycker ni verkar snällast?

Den andra är en liten interjuv.


Av Elin - 19 juli 2009 17:37

Hejsan alla glada.

Jag sökte på lite saker på Youtube och hittade den här(se nedan)

Det är lite bilder och lite från inspelningen:P

Men de flesta har nog sett den, men jag hade inte det.

Jag lägger iallafall upp den:D


Av Elin - 19 juli 2009 16:50

Hej,

nu är jag ensam hemma, det händer inte ofta. Det är alltid någon hemma.

Men nu är jag helt ensam.

 Okej,okej voven är hemma.


Jag hittade ett fint klipp på Youtube. Jag tycker låten var jättefin så jag var tvungen att lägga upp det.

Det kunde lika gärna vara jag som sjungit det, om jag kunde sjunga så att säga...

kommenter gärna vad ni tyckte om det:)

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards