elinelvira

Alla inlägg under januari 2011

Av Elin - 31 januari 2011 22:07

Go kväll!


Har varit på öppethus på vårt gynmasium nere vid centrum, det gick mycket över mina förväntningar. Det var ju superfräscht!! typ allt var vitt och stora fönster :D Men tänk, det går typ 2000 elever där så det är en ganske stor skola. I min skola nu går det kanske 800 elever. Och den räknas som stor O_o waaa! Här bjuder jag på en lista :D


Nämn något som gjorde dig glad igår: Tanken på att träffa min vänner idag :D
Vad gjorde du kl 08 imorse: vaknade, hade sovmorgon!

Vad gjorde du för 15 min sedan: satt vid datan

Det sista du sa högt: "Crap, jag kommer så faila på svenska nationella!!"

Det senaste någon sa till dig: Hur är det?

Vad har du druckit idag: mjölk

Vad var det senaste du åt: fisk

Vad var det senaste du köpte: en bustieer i förrgår

Vad är det för färg på din ytterdörr: grå

Vad är det för väder hos dig nu: mörkt och kallt

Godaste glassmaken: vanilj :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA!

Sover du tungt: haha aa som en stock!

Drömmer du mardrömmar: ibland :O

Trivs du med din skola: Absolut!

Favoritklädsel: leggins och stor tröja. MYS!

Favoritlåt just nu: Better than revange- Taylor Swift

Vad ser du om du tittar till höger:en lila stor kudde som är formad som en romb

Vad gör dig glad just nu: tanken på att få försvinna in i drömmarnas värld

Vad ska du göra härnäst: stänga av datorn

Höger eller vänsterhänt: Höger, såklart!

Humör just nu: trött, lite små nervös inför nästa vecka!!!!

Favoritgodis: hmm... allt är gott :P

Kläder just nu: pjamas

Sommarplaner: språkresa och landet :D

Hur många kuddar sover du med: 3 st

Spelar du något instrument: haha nej!

Morgon eller nattmänniska: nattmänniska helt klart!
Vad är viktigast för dig: det beror på, kärlek antar jag. Man har kärlek till allt!

Är du kittlig: Jag säger såhär...Om du rör min nacke så dödar jag dig!!!

Snarkar du: nix

Stjärntecken: Lejon, grrr ;)

Äckligaste insekten: hur kan jag välja den äckligaste, alla är ju groteska!!!!

Längtar du mest efter just nu: att få dejta min kudde!!



Kram Elle



Av Elin - 30 januari 2011 11:22

God Söndag på er!


Imorse gick vi några stycken till Alles hus och överaskade honom, för han fyller nämligen 16 år idag :D wiii! Han fick lite olika roliga grejor och en "tårta" (eh det såg mer ut som en hög med smet) Men han blev iaf glad, haha det är ju tanken som räknas! Ska kanske dit igen senare men jag vet inte om jag hinner, eller jo ett tag kan jag vara där. Idag måste jag verkligen plugga, elektrokemi, idrottslektion och engelskauppsattsen. Hoppas jag hinner med allt bara!!!


När jag fattar beslut gör jag det för att jag tror att jag skyddar er, tyvärr har jag fel ibland.

 

Kram Elle

Av Elin - 29 januari 2011 00:02

God natt!


Ska sova nu, imorgon ska jag upp vid halv 9 och åka och köpa en ny säng med mamma! En 120 cm tror jag man säger :D Ska även shoppa i stan med Kaj och Froj inför Thailand :D


Bed With A Moat

waa tänk att sova där! Coolt men tänk om man trillar ur sängen....?




Kram Elle

Av Elin - 28 januari 2011 19:54

Heejsan :D


Lunchrasten idag var något speciellt, vi, jag och kaj, visade bara upp hur awsome vi kan vara. Våra småbrorsor (de är polare) skämdes lite över oss tror jag^^ haha! Sen gick vi, jag kaj och froj, hem till kaj och pratade och eh tja pratade massa, sen har jag ätigt tacos och Alle, Minnie, Jazz, Challe och nån annan tjej som jag inte riktigt känner kikade förbi en snabbis. De skulle nånstans men jag palla inte följa med. Höll på att svimma på idrotten imorse och har mått lite illa idag. Ska lägga mig tidigt- tidigt menas vid runt 11-halv 12 ;D Nu ser familjen på tv där nere så ska jojna snart! 


  

senare blir det nån av dessa serier (Lost bilden är fanmade, medans Friends är orginalet)



Kram Elle

Av Elin - 27 januari 2011 19:54

Hellu :)


Idag har det varit en typisk torsdag, så typisk torsdag! När jag kom hem så pallade jag inte att plugga så jag kika in på massa olika bloggar, gjorde en header till min andra blogg och har funderat på att skriva på min bok. NP börjar ju snart så då kommer jag vara i upprorstillstånd typ och då blir det inte så mycket skrivande. Eller så har jag totalt fel, vem vet jag kanske kommer skriva flera sidor om dagen bara för att skingra tankarna? haha! Ska snart skicka in min bokrecension, tror den kommer bli epic! Känner att jag måste få ett MVG i engelska , så ska tömma mina engelskaord föråd lite till :D



Kram Elle

Av Elin - 26 januari 2011 22:03

God natt blire då :)


Har pluggat enda sen jag kom hem från skolan, engelska recensionen ska in imorgon så jag har skrivigt klart den nu. Men jag ska mejla den på torsdagkväll så ska kolla på den när jag kommer hem imorgon också :) Svarar på alla kommentarer imorgon, för nu ska jag duscha och sen sova! Eller kolla på Friends då....


Världens roligaste snubbar :D


Kram och sov gott på er

Av Elin - 25 januari 2011 16:41

Hejsan alla glada :D


Idag har varit en bra dag kan jag ju börja med att säga :) Inget speciellt hände, bara massa lektioner och bus på lunchrasten med tjejerna! Nu ska jag skriva min engelska bokrecension, den är faktiskt kul att göra! :P Sen blir det SO och lite NO kanske, får se vad jag orkar att göra!


Hittade en skämt video som jag har berättat om länge (Audrey, den jag snackade om förr), det är ett skämt till Anna Kendrick. Hon blev ju nominerad för en Oscar förra året så det handlar om det. Måste bara säga att detta är nog det sämsta jag sett men ändå skrattar jag, antagligen för att det är så dåligt ^^



Anna: Robert, can you please do something about this?

Rob: sorry I can not, I'm very bissy being hot and not eating *Kiss*


haha så tråkigt men samtidigt kul :D haha!


Kram Elle

Av Elin - 24 januari 2011 18:58

Hejsan!


Idag har varit en bra dag, har bara snubblat lite mycket, eller vad säger du kajsa? ;)

Drar igång resten av frågorna från frågestunden nu!


Vilken är din favorit hunk?

 

Galet snygga! Lite lika eller hur?? typ munnen och ögonbrynen! :P


Vilket är ditt favorit ämmne i skolan?

Hmm vet faktiskt inte, förr var det slöjd, svenska och engelska. Men nu är det kanske engelska, svenska SO? Det varierar ofta men engelska och svenska ligger ganska bra till måste jag säga :D haha bara för att de är de enda ämmnerna som jag presterar i ^^


Är du rik? Hur mycket tjänar dina föräldrar?

Eh haha måste bara säga att det inte är jag som har pengarnai familjen, det är mina föräldrar så det är inte jag som är "rik". Jag vet inte hur mycket mina föräldrar tjänar, har frågat nån gång men kommer inte ihåg. Mamma pluggar så hon får bara lite bidrag men jobbar lite grand men pappa tjänar eh ganska bra, om man kan säga så :P


När på dygnet ska man inte prata med dig?

Vet att vissa tycker jag är dösur på morgonen men det är bara 3 personer som tycker det så undrar om det är så att det igentligen är dem som är sura?? Vet ej. Men vet dock att man inte bör prata/messa med mig innan jag tar spruta, seriös jag är som en 4-åring då ^^ "är helt hysterisk" som Audrey skulle säga!


haha det var kul att svara på era frågor måste jag säga :D


BTW så fick jag G på mitt matteprov så nu får ni tala om vad för crazy jag ska göra, lovade ju er, remember?? ;D haha!




Kram Elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards