elinelvira

Alla inlägg under februari 2010

Av Elin - 25 februari 2010 18:43

Tjao!


Det har varit så mycket i skolan att jag tror att jag snart svimmar!

men idag hade vi det sista provet innan sportlovet men efter lovet vet jag vad jag kommer att få göra- plugga till omprovet. jag vet ju såklart inte om jag fick underkännt men det gick fruktansvärt dåligt, och även om jag råpluggar varje dag innan matteprov så bara åket det ut genom andra örat-.-men men jag är ju bättre på andra saker än matte så det måste vara någon balans antar jag!


imorgon ska jag och min kompis shoppa:D sen åker hon till Norge och ska åka skidor!


Kram elle



Av Elin - 21 februari 2010 19:59

Hejhej:)


Nu har jag ätigt och ska göra de sista läxorna, jag måste göra läxor i minst 1 timma till:/ men veckan som kommer är inte lika stressig, eller det hoppas jag att den inte är, men jag har 2 prov och jag har inte hunnigt plugga så mycket bara för att vi har så många läxor-.- men men nu måste jag börja om jag vill bli klar ikväll:P


och idag fyller Ashley Greene 23 år:D grattis grattis Asher, hoppas hon har haft en bra dag idag:)


Kram elle



Hipp hipp hura på din 23 års da!

Av Elin - 21 februari 2010 17:51

Hejsan:)


Nu börjar läxhögen minska, men det finns fortfarande lite kvar, som So provet på tisdag, buuuuhuu!! så det får jag göra i kväll och i morgon, suck, men aja det går inte att göra något åt, vecka 9 är det sportlov som tur är:D

då ska jag läsa mycket har jag bestämt:P så det kan man se framemot!


Kram elle


vi fick den här filmen av mormor i torsdags, så den ska jag nog se på ikväll.D se den har fått 8 Oscars:O

Av Elin - 21 februari 2010 15:09

Hejhej:)


Igår fyllde mormor år så vi var där hela dagen, det var kul men efter några timmar så blev det lite ensidigt. men hon var glad att vi var där så länge:D

idag har jag klippt mig så det är 2 cm kortare där bak ( :P) och ganska mycket kortare där framm, där är det är till nyckelbenet + ca 4 cm till (vet inte hur jag ska förkalara) så det känns kort:P men det blev ganska fint faktiskt och håret ser tjockare ut, yay!


Nu ska jag åter gå till min läxor:/


Kram elle:)


bilderna är från första dagen vi fick honom! då är han jättelurvig:D

    

Av Elin - 19 februari 2010 19:51

hejhej:)


Nu ska det snart bli lite mys och så ska vi se på Lets dance:) men jag tycker programet mellan är roligare än själva lets dance:P

haha så kan det vara!


På vissa sidor står det att Eclipse bilderna jag la upp tidigare inte har blivigt godkännda av summit men det vet jag inget om så aa jag får väl ta bort dom ( eller det brukar försvinna) om jag får reda på nått, men de finns på flera bloggar så jag tror att det är okej:D


Kram elle


den är lite speciell men jag tycker den är bra:) och jag älskar låten:D

Av Elin - 19 februari 2010 18:32

AWWWW ECLIPSE BILDER!!!!


shit jag kan knappt skriva så mycket skakar jag:D:D:D:D:D:D yeeeeyyyy!!!

längtar ännu mer:)

Av Elin - 19 februari 2010 17:26

Tjao!


När jag kom hem så såg jag de 2 första avsnitten av Stolthet och fördom, den är sååå bra och jag tycker att alla igentligen måste se den:D för det är absolut ingen tjej film- min pappa älskar den filmen:D haha det gör iåfösig hela min familj.

Ikväll ska vi alla se på Let's dance och bara mysa:)

Och imorgon fyller min mormor år så då ska vi hem till henne.


Kram elle


fast det här är ingen sceen det är bara ett "phootoshoot" eller vad man ska säga:)

Av Elin - 17 februari 2010 16:34

Hejhej:)


Nu har jag spanat lite på Bellz blogg och nu ska jag fortsätta på min recension:) den börjar bli bra och jag hoppas att min lärare också tycker det. Idag i skolan har det inte hänt något speciellt. och när jag kom hem såg jag att min FRIDA har kommigt, så det var kul:) efter läxorna ska jag se om det finns något som är bra att ha till sommaren:D


Kram elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards