elinelvira

Alla inlägg under december 2009

Av Elin - 31 december 2009 23:45

Hej:)

snart är 2009 slut, fy vad sorgligt men jag ser fram emot 2010, hoppas ni också gör det:)

snart ska vi ut och tända fyverkerier, så det blir ett kort inlägg;)

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!

 

Kram elle


skål för det nya året!:)

  

Av Elin - 31 december 2009 16:32

Hejsan:)

nu är naglarna fixade, löfterna klara, håret kammat och klänningen på:) I'm done. nu ska bara min kusin och hennes familj komma (min andra kusin ska ha tjej middag)

i området har de redan börjat sjuta raketer, men vi ska vänta till 00:00:P



kram elle


det ser så fint ut:P men jag har aldrig tänt en, jag är nog för feg för det:D

Av Elin - 31 december 2009 12:52

Hejsan:)

snart ska jag måla naglarna till ikväll, men först bara måsta jag lägga upp den här låten. Den är så (sory men jag måste) jävla bra!!:) Jag började nästan gråta första gången jag hörde den (jag gråter nästan aldrig till sånger)den är såå fin:)

och den har varit med i One tree hill eller sångerskan var också med  och jag tror att hon spelade en som hette Mia i nått avsnitt och då sjöng hon den så alla One tree hill fans vet nog vilken låt jag menar;)


 Kram elle


den är värd att lyssna på:)

Av Elin - 31 december 2009 11:24

Hellu:)

När jag vaknade i morse väcktes jag av att det var en liten sol som försökte komma fram bakom målnen:)  den försöker fortfarande så det är jättefin ute, det är ju bra till nyår:)

Vi ska fira med min kusins familj, de kommer hit vid middags tid tror jag:) men jag ska nog vara med min kusin innan det.


hehe som man kanske märkt så har jag bytt desing, men efter nyår ska jag byta, hehe vet inte om jag tyckte det blev så snyggt.


men men nu ska jag äta frukost:)


kram elle  


Av Elin - 30 december 2009 22:33

Hejsan:)

Det blev ingen Proposal för min kusin kom, vi spelade ett krigsspel (typ "Black" eller nått:S, det är min lillebrors:) ) men när en kille kommer och börjar skjuta så får jag panik och skriker,haha så det var mest min lillebror som spelade och jag och min kusin  satt och såg på:) sen såg vi lite konståkning som går på EuroSport, riktigt kul faktiskt:)

Men nu ska det bli The Proposal;)

Och ett sista GRATTIS till min mamma<33

God natt


"Dreams are free, so free your dreams"



Kram elle


Av Elin - 30 december 2009 19:12

Hejsan:)

Snart ska jag lägga mig i sängen och se på "The proposal" den är sjukt bra och Ryan Reynolds är sååå snygg:)


jag hittade ett roligt klipp som är ifrån innan Taylor swift är med i SNL(saturday night live)

kristen Wigg är så himmla rolig, hon är med i "Adventureland" det är den ända filmen jag har sett henne i men hon är verkligen rolig:P


kram elle  


Av Elin - 30 december 2009 17:39

Hellu:)

Nu har jag ätigt, det blev en köttbit med pomes:)


 Tänk att det bara är 1 dag kvar av 2009, det är lite sorgligt att tänka på det:( sådärför ska vi se till att 2010 blir det bästa året ever, eller hur!! Alla ska se till att man mår bra och har roligt hela vägen till 2011:)!


Jag har inte hunnigt skriva mina nyårslöften men jag hade tänkt att göra det nu:)


ciao

kram elle


Här är en scrap som jag gjorde för länge sen:)

Av Elin - 30 december 2009 17:16

Hejsan:)

igår fick jag en fråga som jag tänkte svara på:)



Fråga:

vart hittade du de där listorna, skulle vara kul att se fler kategorier:)

 

Svar.

hejsan du:)

jag hittade inte listorna, jag satte ihop dem själv:) det tog riktigt lång tid kan jag säga, men om man går in på CDON.COM så finns det massor av listor som är lite mer specifallicerade än de jag gjorde:)


(haha jag såg att CDON.COM hade listor när jag bara hade ca 2 filmer kavar:P )


kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards