elinelvira

Alla inlägg under maj 2010

Av Elin - 31 maj 2010 22:25

Nu har jag pratat med min söta kompis i telefon, hennse pojkvänn är en idiot just nu och hon är väldigt ledsen så jag är också väldigt ledsen! Killar varför är ni så förbannat jobbiga ibland? Man kan inte leva med dem eller utan dem, undrar varför det är så igentligen... men men det löser sig alltid, haha låter som han ofta klantar sig men han är jättegullig och rolig när han inte är en idiot...:D


Imorgon är det studentfirande, så jag är ledig, yay, jag har laggt fram min outfit, en svart klänning en korall röd kofta och svarta ballerina^^ känner mig så söt i de kläderna:) Nu ska jag sova så att jag orkar med hela långa dan imorgon:)


puss och kram E


en annan söt bild, på två söta människor:)

  


Av Elin - 31 maj 2010 20:45

Om jag kunde drömma så skulle jag drömma om dig, och det skämms jag inte för

 

så gulligt<3


de bästa citaten:)

Av Elin - 31 maj 2010 20:12

är typ besatt av den här låten, älskar den!

Kram E

Av Elin - 31 maj 2010 19:59

Åh men snälla. Vill hon att du ska ta bort inlägget så gör du såklart det, speciellt om ni är vänner. Att skriva sånt här på bloggen är bara omoget och framförallt onödigt, det kommer aldrig leda till något bra. Nästa gång är det kanske någon som skriver taskiga saker om dig, kanske inte så roligt då.


Dessutom måste man inte avreagera sig genom att skriva inför hela världen, skaffa en dagbok förfan. Peace.


Svar:


Men hej igen, men om någon skriver något "elakt" om mig så är det ju för att jag har gjort något som inte är snällt, och den här gången så var det inta jag....

jaa jag är ganska omogen antar jag men det är inte ditt problem:)

nej men förlåt om det är mitt sätt att bearbeta saker, jag har inte precis valt mig själv så hehe jag har en dagbok också men jag lugnar ned mig snabbare om jag skriver på datan. Och föresten så behöver du inte läsa det här det är ju ditt eget val!!!

Bara så du vet så längst ned i kommentaren så står det ip-nummret och det har samma som L s andra kommentarer... så det är inte så svårt att gissa, och är det verkligen värt att börja tjaffsa om det igen, jag menar allt bara för Plump ?!...jag vill inte det:)


Kram E

Av Elin - 31 maj 2010 19:43

Click to Enlarge

blev så glad när hon vann:)

...

Av Elin - 31 maj 2010 19:35

Jag skulle inte riskera att en vänn blir ledsen eller känner sig krängt bara för att få skriva sina känslor på internet.

 

Svar:

Nej det är inte värt det det har du rätt i, men jag skriver ju inte precis något elakt om dig,jag skriver ju hur jag känner mig och hur jag ser på situationer. men du behöver ju inte läsa det om du inte vill bli ledsen för att jag känner mig ledsen och vill skriva om det, för det var ju jag som blev ledsen först och det är mitt sätt att bearbeta saker, det har det alltid varit (jag har fått några dikter publicerade i en tidning och de var om ledsna saker, wiii:) )  men jag ville aldrig göra så att du känner dig kränkt, för det är en hemsk känsla!


Kram E

Av Elin - 31 maj 2010 18:21

hejhej:)


Nu har jag ätigt det blev grillad korv, min storebror är här (eftersom min storasyster tar studenten imorgon) så hela släkten är sammlad:) haha han blev jätteupprörd när han såg det fula huset det håller på och bygger nästan (men bara nästan) mittemot oss, det ser ut som 2 byggbaraker på varandra! gräsligt fult och så är de fult gråa och de får ingen tomt alls! aja det är deras val, jag ska ju inte bo där men det är så ful!


Snart, när jag har smält maten, så ska jag ut och springa:)


Kram E


hehe det kommer nog inte bli så där härligt^^

Av Elin - 31 maj 2010 18:12

Hur sjutton kunde du publicera "marres" komentar? tycker du att jag är elak? Känner mig lite sviken. kan du ta bort det här inlägget om vårat bråk och inte skriva om sånt igen, altså bråkk där jag e med?


Svar:


Men jag har ju min blogg för att få ut mig saker som gör mig tex glad ledsen arg eller bara något som ligger och gnager inombords. Och då måste jag få skriva ut mig, det är det mest effektiva sättet för att jag ska må bra (asså typ skriva dikter osv eller bara skriva) och om du inte vill läsa sånt så berhöver du ju faktiskt inte läsa:)

Nej jag tycker inte du är elak och M känner dig inte så hon kan ju inte veta hur du är i verkligheten och hon är lite som Froj, om jag är upprörd eller arg så blir hon också det, men om du mår bättre så ska jag prata med henne och förklara hur det ligger till, allt det var ju från mitt perspektiv och jag var upprörd just då, för du är verkligen inte elak!


Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards