elinelvira

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Elin - 3 maj 2010 22:56

God natt:)


Jag vet att klockan är jätte mycket och att jag inte får vara vaken så här länge på veckdagarna men nu blev det bara så:P


Jag har nästan gjort klart svenskan, ska bara sätta in en bild och en innehållsförteckning men vi har en lektion imorgon och då kommer jag bli klar:D Jag och pappa gjorde inte hela No:n jag blev för trött och jag kunde inte fokusera så jag får läsa igenom de sista 8 sidorna imorgon innan (hehe inte så smart men men)


nu ska jag läsa lite snabbt sen sova:)


Kram kram


så jäkla söt! Shet i Eclipse ska spelas av Booboob Stewart:) (booboo är hans smeknamn)

Av Elin - 3 maj 2010 20:14

tjao!


jag var bara tvungen att kolla min mejl och då tyckte jag att jag lika gärna kunde skriva lite här, men nu ska jag verkligen och på hedersord plugga NO!:)


gosig kram


seriöst kolla vad snygg! jag får sug efter att rita!:D

taylorswift-3jpg-feadd23519c4c5a3_large.jpg



Av Elin - 3 maj 2010 19:41

Hejhej:)


det är fortfarande ganska svårt att komma in på bloggen, men det kanske bara är bredbandet som krånglar, fast alla andra sidor fungerar....


men nu är jag faktiskt nästan klar med svenskan, lite osmart igentligen eftersom den ska vara inne på onsdag medans jag har prov imorgon som jag inte riktigt kan, aja det är bara att börja plugga på den nu då, att man aldrig får ta det lungt längre!


Kram elle


igår fortsatten hon med sin Fearless tour, igår var hon i North Carolina:)


Klicka för stor bild




Klicka för stor bild


Klicka för stor bild

sjukt snygg bild


Kram E

Av Elin - 3 maj 2010 15:58

Hejhej:)


igår kväll så kunde jag inte komma in på hemsidan vet inte riktigt vad de gjorde, kanske uppdaterade de sidan eller nått, men nu går det iallafall finfint:D  jag har NO prov imorgon så jag måste plugga och på onsdag ska ett svenska projekt lämmnas in och imorgon ska vi ha engleskar förhör på läxan och nästa måndag har vi engelska prov!:O jag bara döööör så mycket har vi, men nästa vecka går vi bara 2 dagar i skolan:D lite nice!


nej man måste verkligen plugga nu, caio;)


Kram elle


vill tillbaka!:(

  

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards