elinelvira

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin - 29 juni 2012 13:30


Här är musikvideon till denna fantastiska låt. Har såklart redan spelat sönder den, gillar Taylor ljusa rös mot rappen ♥


Nu är jag i Danmark tills Tisdag sedan rullar vi mot Tyskland! WEEEHOOO!


Kraam




Av Elin - 28 juni 2012 23:43

Hörrni jag är så jäkla taggiluggad! Har inte varit utomlands sen England, runt den här tiden förra året också då! Längtar till Danmark, det är som typ mitt andra sommarställe eftersom vi är där nästan varje sommar. Det är så otroligt vackert där ute på landbyggden ♥ Såklar vill jag till Italien också men det kan man ju inte sakna... Bara längta till något av en inre bild av hur det kommer att vara! Nu har väskan blivit full iaf och resekläderna framme. Vi åker vid 9 imorgon bitti och är i Danmark runt 8 på kvällen. Hahah överdrivet lång tid men vi ska ta det lungt och ta många pauser hade vi tänkt. Åååh känner redan raslösheten i den trånga bilen. WEEEHOOO NU KÖR VI ROADTRIP!!!!




En bild från Danmarks Västkust där vi var för 2 år sen! Otroligt vackert ♥


Kraam




Av Elin - 28 juni 2012 16:22

Packar Kläder, Packar Spel, packar böcker packar kamerautrustning packar packar packar... Imorgon bitti rullar bilen här ifrån. Vi ska först till Danmark på en megastor släktträff över 60 personer kommer. Sedan brummar vi igenom Tyskland till ett litet hotell innan vi sedan kör direkt till Italien! Weehooo! Försöker just nu välja några böcker att ha med. Det är svårare än vad man kan tro! Tänker ha med 3 PLL böcker och 2 andra tror jag. Vet dock inte hur mycket jag kommer orka läsa i bilen. Musik är ju överskattat. Höhö! Måste även ladda in alla bilder från mitt kamera minneskort så jag kan ta överdrivet många bilder!


   


Gillar hur seriösa PLL böckerna ser ut jämfört med de andra! LOL



Kraam







Av Elin - 27 juni 2012 23:59

 

 

 


Taylor Swift och B.O.B's nya musikvideo är ute men kan inte visas i Sverige än. Bara på MTV. Den var verkligen annorlunda mot Tays tidigare  projekt men jag gillar det!


En snabb uppdate; Idag har jag varit med några fina gamla STS'sare. Jag, Matilda, Moa och Andrea möttes i stan och tog oss en fika. Snackade minnen och hade det allmänt mys. Saknar Brighton galet, för exakt 1 år sedan åkte vi...


Kraam



Av Elin - 26 juni 2012 11:56

Hej bloggen, det var längesen! En hel dag sen. Ungefär


Igår konfirmeades min lillebror, tänk att det var 2 hela år sen jag stod där i kyrkan. Det var ju fan förra veckan i mitt huvud... Haha! Efter släkten gått från mottagningen packade jag ur mitt rum och in i det nya. Sedan stack jag och mina fina till centrum. Imorse väcktes jag klockan 8 för lillebror fyller år idag, sommnade om till halv 12 efter det. Stabil tjej. Har nu gjort ett tappert försök till att packa inför Italien. Med det menas att jag har tagit fram en väska. Åker ju om 3 dagar. HOLY POWERPUFF!! Har så mycket att fixa så borde skaffa mig en lista.




Hahah dansar loss på midsommarkvällen


Kraam



Av Elin - 24 juni 2012 10:59


 



Hanna (eller Ashley) är verkligen otroligt vacker! Var svårt att välja en eftersom hon gör så roliga miner. Haha!



Kraam



Av Elin - 23 juni 2012 20:21

Solsken, mat, underbar familj, kubb och sleepover med bästisarna kan inte utgöra en mer perfekt midsommar! Vi började med att åka till mormors landställe och efter många bilolyckor lyckades vi komma fram 2 timmar efter bestämd tid. Hahah! Åt för mycket mat sedan begav vi oss till ängen med midsommar stången. Dansade och gjorde den klassiska fikastunden. Det blev såklart fööör mycket middag också så vi gick en promenad till vattnet efter det. Vid 11 var vi hemma och då kilade jag över till Sophie och Kajsa där vi tände massa ljus och spelade spel innan några grabs spontant kom förbi. De stack vid efter 3. Själv somnade vi inte förens vid 4. THAT IS HOW WE DOOO IT! hahah!


 



Kraaam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards