elinelvira

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin - 31 juli 2011 23:48

God kväll


Idag har det blivigt rensning av kläder i samtliga 3 hus. (Zoo's gjordes igår) Började med mitt där typ bara barnkläder rök från mitt rum. Men Kaj ville ha en kofta iaf. Sedan Kajs garderob. Sjuka människan gav bort massa fina kläder!! Men bra för oss ;) Sedan Frojs, där fick jag en tröja och en klänning. Asum! Bort med det gammla och in med det nya! Juste blev även lite shopping igår. En sjukt söt klänning och en mysig söt tröja med volangkant. Fyller år snart sen så är min höstgarderob nästan klar! Haha blev ett inlägg om BARA kläder men sånna behövs också ;)


Blir en Bild på Sötnosen Taylor när hon shoppade i New York för några dagar sen.


Kramish

Av Elin - 31 juli 2011 12:17

Hallojsan!


Vaknade vid 10 och åt en härlig frukost med familjen. Bytte om och gjorde ett tappert försök till att bädda min säng. Resultatet blev dock inte så bra som förväntats... Nu sitter två busar i min säng och vill rensa mina kläder så det får de. Jag antar att jag måste hjälpa till annars blir de sura på mig...  ^^


Kram Elle

Av Elin - 29 juli 2011 20:21

Hejsan!


Idag skulle jag och Zoo tränat men tv var upptagen så vi bakade istället. hehe! Men tillsist fick vi tv'n iaf då dansade vi loss i värmen. Efter det duschade jag en underbar kall dusch och bytte om till en fin blå kjol. (har gått i träningskläder hela dagen -.-) Just nu sitter Froj och Mamma i mitt rum och lär Froj hur hon ska andas. Hon har haft några turer till sjukhuset de senaste dagarna ;) Och eftersom mamma är sjukgymnast så är det ju perfa! När de är klara ska vi till Zoo.



Det blev en bild på min bebis eftersom han är det sötaste i världen!


Kram Elin

Av Elin - 29 juli 2011 12:10

God morgon kära människor!


Vaknade vid 10, åt frukost framför tv'n med familjen. Har blivigt en vana eftersom mamma vill kolla på något kockprogram på 8:an varje morgon. Men det är faktiskt bra. Har bäddat sängen och är halvt ombytt. Idag ska jag dansa Zumba med Zoo och baka(?) sen lovade jag Froj att vara med henne. Får se hur det blir. Zoo är hos optikern just nu så jag ska passa på att städa lite i mitt rum.


Kram Elin

Av Elin - 28 juli 2011 19:15

Eftersom jag inte har något att skriva om efter 20 min så lägger jag in en av de bästa parodier jag sett. Haha jag dööör!!! Det roligaste är att den är på Norska. Ett av det roligaste är vid 1:00 typ och sången i slutet.  Haha jag bara asså haha... se den bara okej?


hahahhah ahahahahh hahahahah död hahahahha stendöd hahahah orkar inte mer!!


Kram

Av Elin - 28 juli 2011 12:00

God morgon!


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Antingen åka in till Kungsholmen (del i Stockholm) och bada eller stanna hemma med Froj. Det är lite oklart just nu men tror att alla får följa med nu. Så åker antagligen in och badar! Ska bara packa i årdning sen så hämtar de upp oss. Asum. Lite äcklad är jag över badvattnet i stan men aja får doppa mig snabbt då...


Bild från klassresan miss it...

Av Elin - 27 juli 2011 23:45

Hello!


Ska snart sova, fast först läsa lite i min bok. De ska åka till Italien nu... Heej Twilight kopia... Tycker det är tråkigt när författare tar efter för mycket från tex Twilight. Såklart lite nästan måste man "härma" men inte liksom stora saker... suck för min bok!


Slut med mitt bok snack som ändå ingen bryr sig om, idag var jag och Frida och såg den sista Harry Potter filmen. I 3D! Hade aldrig sett något i 3D förr, bara 4D... Men älskade den filmen. Den var sjukt spännande och bra. Sorgligt att det är slut nu med Harry Potter och hans äventyr!



Kram och god natt

Av Elin - 26 juli 2011 23:35

God kväll på er alla!


Zoo och jag kollad lite Stolthet och Fördom (den från 1995) och åt smarrig banan, var länge sedan jag åt det faktiskt! Nu ska jag antagligen kolla lite Friends innan jag ska läsa i min bok. Måste ju läsa ut den innan skolan börjar...


I lördags var det den årliga Comic-Con och då deltog Kristen Stewart  för sin nya film ”Snow White and the Huntsman” . Eftersom filmen inte än har börjat spelas in visades inga klipp utan bilder från filmen. Här är den första bilden på Kristen som Snövit:


Jag blir verkligen nyfiken på hur denna film kommer utspela sig!


Kramish Pjamish

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards