elinelvira

Alla inlägg under juli 2010

Av Elin - 31 juli 2010 19:12

KELLAN <3<3<3

mitt Twilight behov är väldigt viktigt men det behövs förbättras:) det är lite lågt på sommaren:P


Kram E

Av Elin - 31 juli 2010 19:05

jepp sår det:) men typ ingen har ringt:( haha jag ringde upp pappa:P


GRATTIS TILL MIG<3


Kram E



Av Elin - 31 juli 2010 18:58

hejhej


nu sitter jag här på mina kusiners landställe, som jag har varit på i snart 2 veckor:) mysigt men lite ensidigt kan man säga, speciellt när det regnar, men just nu är det hyfsat fint med sol och små moln plättar!


Den 5 augusti åker vi tilll mitt land och ska vara där i några dagar innan vi åker hem, så ser de sista dagarna av loet ut, usch skolan börjar snart!! suck, så vi får väll njuta så mycket i kan a de sista veckorna:D


Kram E

  

för några år sen hemma hos mig innan vi gjorde om^^ Froj på bilden


PS: igår kväll kom A hem:) så glad jag blev då, trodde det var 1 vecka kvar^^ men jag ringda och han sov hehe så vi får ringas imorgon eller dan efter det:)


Av Elin - 22 juli 2010 13:00


förlåt för dålig uppdatering men jag är på mni kusins land^^


Kram E

Av Elin - 21 juli 2010 16:45

här kommer min nya scrap:)


hope you like it^^



Kram E

Av Elin - 21 juli 2010 16:30

hejhej


Ni har väll inte missat den svenska twilight parodien??

den är helt underbar men ganska dåliga skådespelare men men den är fortfarande ganska kul^^


twilighttheasumparodi



haha vad tycks??


Kram E


Av Elin - 20 juli 2010 18:45

tjoo!!


Nu har jag tjockat i min kladdkaka och lite glass, så det blir väll spåret ikväll igen då antar jag^^


här är den utlovande "utväderingen"


2 Jilu 2010- hemma och packar

 

jag får tråkigt mitt i packandet så jag går ut och fotar fletcher som ligger med hela rumpan i mammas buskar, som vanligt då^^


bilder här!!



på vägen till Göteborg så går ena drivknuten sönder så vi får åka bärgningsbil, har dock inga bilder men det var sjukt kul^^


5 Juli 2010- Hirtshals, Danmark

 

Vi är framme vid hotellet, Danland i Hirtshals, en liten fiske by på västkusten nära Skagen, det är middagsdags när vi kommer dit ( 3 timmar för sent) men innan det går jag och lillebror O till stranden och fotar, alla bilder kommer inte med, men om ni villse dem så säg till^^


Bilder här!!


6 Juli 2010- Hirtshals, Danmark

 

Jag och mamma går på strand expedition, blåsigt men solen skiner! En lyckad dag utan bråk och gnäll:) efter middagen så ser vi på den vackra solnedgången från vår balkong:D


Bilder här!!

 

 

7 Juli 2010- Skagen

 

Vi åker bil 1 timme får att komma till skagen, solen skiner och det är nästen vindstilla. Vi får veta att det blåser halv storm där 250 dagar om året, så vi har verkligen prickat i rätt dag:D det är så vackert där och vattnet är så coolt!! Efteråt äter vi på en mexikansresturang, mums!! Sen på kvällen åker vi tillbaka till hotellet och myser på stranden med att hoppa från de stora sanddyorna:) Bästa dagen hitills på semestern!!


Bilder här!!

 

 

på vägen till Fyn åkte vi förbi den tillssandade krykan och den där fyren och sanden som åker liten mer in i landet för varje år, sååå COOLT!!


Bilder här!!


 

8-10 Juli 2010- Fyn, Danmark


Nu är vi framme hoss våra släktingar, det blir lata dagar med sol, bad, fotografering och massa mys:) de har en sjukt stor tomt med massor av blommor som jag fotar till jag blir helt matt:)


bilder här!!



11-13 Juli- karlskrona

 

Nu är vi hos morfar och hans sambo, de har en stor glu villa med sjötomt så det blir bad flera gånger om dagen, jag bränner ryggen men nu har det svalnat och har blivit brunt^^ samma här lata dagar med sol mys och bad:) vi var där fler än 3 dagar men jag har inte laddat upp de andra bilderna på datan:)


bilder här!!

 



hoppas ni har tid att se på alla bilder, men om ni inte orkar hoppa fram och tillbaka så klicka här!! så kommer ni till bloggens startsida:)


hope you liked it^^


Kram E

Av Elin - 20 juli 2010 17:00

Här är dagens bild:


sockersöta Ashley grrene i en röd klänning:)


Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards