elinelvira

Alla inlägg under augusti 2009

Av Elin - 30 augusti 2009 21:02

Hellu!

sprry att ajg inte har varit inne, men det var för att internet liksom stängs av hela tiden.

Och så är allt jättesegt:(

Men i morgon(om internet fungerar) så kommer Phoebe specialen:)

Om det är någon anan i Vänner du gillar mer så kommentera gärna:)

Då kanske jag kan lägga ut bilder och skriva fakta  och så:)


I morgon ska jag upp tidigt så jag måste snart sova.


Sov Gott alla Vännerfans!


Och ni andra God natt:P


Av Elin - 28 augusti 2009 23:30

Hejsan!

Nu har min kusse gått.

Vi har spelat Pettson och findus och muklornasvärld.

Det låter säkert jur töntigt men det är kul, och man måste få vara små töntig ibland:)


imorgon hade jag tänkt ha Lisa kudrow special(eller Phoebe Buffay special)


Men nu hade jag tänkt lägga mig, eller lägga mig i sängen och läsa:)

Och jag tänker avsluta dagen med en Vänner bild:) (nähä?)

Jag tycer att den här också är väldigt fin och elegant:P


God natt alla:D


Av Elin - 28 augusti 2009 21:28

Hellu...

och nu killarna:

Från vänster: Joey Tribbiani(Matt le Blanc), Chandler Bing(Matthew Perry)

och Ross Geller(David Shcwimmer)

Hoppas att ni som inte visste, vet nu:)


Av Elin - 28 augusti 2009 20:47

Hellu...

Jag har ju tjatat om vänner ett tag nu.

Men jag tänkte att alla har sett på vänner men det är ju såklart fel.

Så om du är en av dem så ska jag berätta vem som spelar vem av tjejerna:


Från vänster: Monica Geller(Courtney Cox), Phoebe Buffay(Lisa Kudrow) och Rachel Green(Jennifer Aniston)



Av Elin - 28 augusti 2009 19:42

Hejsan hoppsan!

Nu har jag ätigt middag, fläskkottlätter med potatis och vitlöks sås. Mums!

Min kusin kommer efter hennes ridning och hon slutar ungefär nu, men hon måste åka hit så det tar nog ett tag.


Jag hade tänkt läsa lite men först kommer en liten bild på vänner-gänget!

jag verkligen älskar den här bilden, de ser så söta  och ja jag bara älskar den:)


Av Elin - 28 augusti 2009 18:53

Hellu!

Efter som jag har ett Vänner tema idag så lägger jag ut lite bilder.

Vilken gillar du bäst?

Av Elin - 28 augusti 2009 17:59

Hejsan svejsan!

Nu har det börjat att regna men än så länge har det inte åskat.

Tur det.

Nu  tänkte jag läsa min bok, men den är så obehaglig just nu.

Det är klockor som går baklänges och dockor som flyttar på sig och ja uch.

Men den är bra, jätte bra så jag ska nog fortsätta.


Efter som det jag nämde vänner tyckte jag att bilden passa.


Jag älskar chandlers min:P


Av Elin - 28 augusti 2009 17:31

Hejsan!

jag har inget att skriva om, så jag tänkte bara babbla på lite:P

I går kväll kom jag att tänka på Vänner.

Jag är ju värsta fanet av det programet men jag har inte skrivigt något om dem.

Det är ju lite konstigt:)

I födelsedags present fick jag säsong7 och8 på dvd:D

Den jag gillar mest i showen är phoebe men i verkligheten gillar jag Jennifer Aniston som spelar Rachel Green.

Jag vet inte varför jag gillar henne, hon verkar ha humor och ser så snäll ut.

Är det något annat vänner fan där ute( okej det finns nog flera miljoner:P)


Söta Jennifer


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards