elinelvira

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin - 31 mars 2011 22:20

Vi var så små det var liksom 3 år sen, jag gick i 6:an och Tilda 5:an. Vi kan bli lite crazy ibland hehe, men vi har förändrats ganska mycket sen dess ;) eller....???


Bilden på 0:46 är dock från i sommras

Kram Elle

Av Elin - 31 mars 2011 19:25

TjaTja bloggen...


nej, det är så fult att börja så så det ska jag sluta med direkt! Haha! Nu har jag gjort nästan hela So hemprovet vilket är galet skönt. Men jag ska nog sitta lite imorrgon också, kul fredag man får! Men vill man ha högsta betyg så måste man sattsa, men jag tror att jag bara kommer få VG eftersom jag har skrivigt så konstigt och pallar inte ändra. Aja VG i historia är ju faktiskt väldigt bra( jaa, jag försöker intala mig det) hmm jag har ingen anining om vad jag ska skriva om. Men designen är ny som ni kanske ser. Headern är bara temperär, den ska bytas men jag vet inte hur jag vill att den ska se ut. Så det blir denna lite halv crazy design som gäller ett tag framöver. Tycket den andra var för höstig :) Men kolla, inlägget blev ju ganska långt tillsist!


Me and my glases, after all this years we are like best friends! Well, not exactly...


Kram Elle

Av Elin - 31 mars 2011 11:16

Hejsan!


Idag har vi ledigt, eller kanske inte ledigt för vi ska sammla in pengar till en skola i Nepal. Så jag städar hemma och gå en lång promenad med Fletchi ska senare hömta brorsan på skolan. Det finns inte så mycket att städa här hemma men jag kan damsuga, vikatvätt och städa badrummen. Om jag hinner ska jag även städa mitt rum. Fletchi är helt utslagen efter vår promenad vi vandraade runt i skogen i en timme. NU ligger han här i vardagsrummet och flämtar :D Efter det ska jag jobba på hemprovet som ska vara inne på fredag.


Det är svårt att trötta ut detta lilla busfrö :D Ingen har nog helt lyckats med det ännu!


Kram Elle

Av Elin - 30 mars 2011 23:15

hehe det är ganska mycket just nu så bloggen får lida lite just nu. men jag hoppas att helgen blir lite lugnare! Har pluggat idag och försöker nu att få den andra bloggen finare, men jag hatar den! Den är så ful och jag fattar inget av alla miljoner koder! Det vill inte se ut som jag vill att den ska! Om någon är bra på blogg design så är jag motaglig för hjälp... man vill ju inte blogga på en ful blogg!! Ska sova nu, det är chill att vi ska vara lediga imorrn! :)


haha underbar bild, har just att göra så just nu ^^


Kram Elle

Av Elin - 29 mars 2011 15:28

Tjingeling!


Idag var en teatergrupp på vår skola och hade ett litet framträdande. Det var roligt men en aning överdrivet. Det handlade om en tjej som kände sig pressad och kunde inte säga nej till någon då hon var rädd att göra dem besvikna. Hallå, det är ju bara att säga nej! Sen så fick vi bestämma vad de skulle göra och säga så det var kul.

Vi fick sluta lite tidigare eftersom vi lovade Anne-li att plugga så det ska jag göra nu. Svenska reportage, here I come!


Saknar när Parlamentet fortfarande var roligt, nu har de gjort om allt! Bjönr Gustavsson gjorde ju typ hela pogramet!


Kram Elle

Av Elin - 28 mars 2011 22:22

God kväll!


Idag har jag kämpat på bra med läxfronten. Skrev i princip hela första klara upplagan av mitt reportage. Såklart ska jag hitta ett flashigt slut och renskriva den, men ändå! Skrev säkert 2 sidor dataskrivet nu under kvällen! Duktigt tjej! Därför har jag inte hunnigt blogga men ska försöka lite bättre imorrn. Har även suttigt barnvakt vid middagen, lillebror är så busig :D Hjälpte honom med läxorna också, kommer ihåg när det enda jag skulle göra som läxa var att sätta kryss i olika rutor och räkna 3+4.... !!!? Vart försvann tiden??


From the school last week! :D

hehe fick för mig att vi skulle hoppa över hela trappan...???

"Här kommer den, smältblicken..."

Mer bilder hittar ni här!!!!

 

 

Kram Elle

Av Elin - 27 mars 2011 21:53

hejsan!


Idag har jag och frida shoppat, det blev lite halvt misslyckat eftersom inget, inte ens något fanns i min storlek av det jag ville ha! så jag var pissed of men det slutade med två tröjor, en ring och solbrillor. får shoppa lite på påsklovet också då. Har chattat på facebook men massa människor men kussen fick mig att gråta med vår sång. Den är så fin! Har även chattat med syster, snäll som hon är så letar hon balklänning till mig, hon hittade många fina men ska kolla hennes garderob innan jag köper något!


Kussen du är helt underbar! Älskar dig och nu gråter jag!♥


Kram Elle

Av Elin - 26 mars 2011 23:45

Heeeejsan!


Nu sitter froj och jag i min säng och ska snart göra nåt kul. Gästerna har gått nu och vi hade det mysigt. hehe eller aa ^^ vi såg film och åt god mat. waaaa godis (från frida)

Nu är vi ombytta och hon slår mig för jag inte vill se Friends :O haha random inlägg jag vet! :P God natt på er!


Kram Elle och waa Fridfriss


 Från klassresan på Åland!

 

 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards