elinelvira

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin - 31 augusti 2011 21:58

Hejsan!


Haha idag har varit en sån dag man aldrig glömmer! Inte själva skoldan i sig utan utspringningen till bussen... Holy Crap vad vi sprang! Mina skor flög till Malmö och det vräkte ned och paraplyer for omkring vi jagade bussar, asså det var kaos! Haha! Hem kom vi iaf! Pluggade lite men orkade inte! Ska fråga Daniel vad  vi faktiskt ska kunna till Filosofi provet, det är lite flummigt där! Lite sadface på att det är sista sommardagen! :'( måste stå ut en låång vinter innan värme igen...känns lite segt.


Vackra Brighton! Åk dit!


Kram


...

Av Elin - 31 augusti 2011 20:53





Av Elin - 30 augusti 2011 22:00

Hejsan!


Idag rullade skolan på rätts så bra. Tycker Tisdags lektionerna är helt okej faktiskt! Efter skolan pluggade jag med Zoo, matten och historian blev klar! Yaay! Pluggade Engelskan hemma. Skulle läsa men min lampa över sängen funkar inte så det blir tv serier igen! Måste ju läsa ut boken snart! Den verkar asbra!


Det har släppts en ny Breaking Dawn part 1 bild, tycker de verkar ha gjort filmen bra! Ser ut som jag har föreställt mig! Detta är från bröllopet, för de som inta förstod det ;)

 

Wow så fint! älskar lila också :D


Kram

Av Elin - 29 augusti 2011 21:52

Hejsan!


Nu ska jag se ett spännande avsnitt av Lost, måste se idag! Sen läsa lite tror jag. Min bok är ju så bra!


ååh geez vad jag älskar denna låt  ♥


" Well if I held the hours in my hand
had the sun at my command
I could be with you again "


Kram



Av Elin - 29 augusti 2011 20:10

Heejsan!


Måndagen gick väldigt snabbt i skolan. Hade ett hörförståelsetest på engelskan som nog gick hyffsat. Hade inte riktigt vaknat än ( Men vem fan har det på måndagar??) Kom hem, åt middag, pluggade Engelska och matte, damsög rummet och nu ska jag göra lite situps och plankan på min finfina matta som också är reeen! (ÄNTLIGEN!) Efter det en härlig dusch sen mys med bok och serier!


Denna bok läser jag, tror den ska bli film också! :)


Kram

Av Elin - 28 augusti 2011 21:32

Hejsan!


Vi åt en god middag på resturangen La Gondola för det är nämligen bröllopsdag idag! Hade det supermysigt och det var sjukt gott. Väl hemma testade jag kläder, hehe älskar att sätta på mig helt random kläder som inte matchar! Skit kul! Mormor sover över hos oss för hon ska lämmna Calle i skolan imorgonbitti för mamma börjar sin skola igen efter sommaren. Tror jag ska läsa eller nått nu. Ska iaf släcka lampan innan 23:00!


Bild från Brighton, det stod ett palats mitt i staden???

 

Kram

Av Elin - 28 augusti 2011 16:56

 Ashley Benson - Hanna Marin

Lucy Hale - Aria Montgomery

Shay Mitchell - Emily Fields

Trioan Bellisario - Spencer Hastings

Titta vad jag hittade! Söta! Vem av våra små lögnare är mest lik sig själv?  ♥


Kram


Av Elin - 28 augusti 2011 12:48

Hejsan!


Just nu sitter Kajsa på mitt golv och dreglar över Orlando Bloom...?!!! Asså bokstavligt talat... Jag har pluggat lite Engelska och Spanska och nu ska jag lappa lite kläder. Inte så kul för Kajsa kanske men hon får underhålla mig! Måste gå innan min tidning blir nerdregglad!! :S


Men jag kan inte klandra henne....!!!!


Kram

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards