elinelvira

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Elin - 12 augusti 2011 21:48

God Kväll!


Dagen har bestått av Frida och Ica reklamer! (Lägger upp de bästa lite senare) Vi har även lekt i lekparken i skogen vid mig och gav utrymme för vår barnsliga sida väl hemma hos mig igen ;) Haha så en barn-dag idag då. För vi har vårat glada barnasinne kvar...


Okej, nu ska jag vänta på Frida sen ska jag kolla på det näst sista avsnittet av Lost säsong 2. OMG! Så galet spännande att jag inte vågar se. Men jag har dragit ut på det länge nu. Fööör länge!



Kram

Av Elin - 12 augusti 2011 10:51

God morgon!


Vaknade exakt 10:10 ifall någon vill antecka... Som ni ser så har jag bytt design och header. Även fast sommaren är slut snart så blir det en sommrig header. Byter igen kanske runt oktoberhållet.


Nu till lite viktigare saker. Taylor Swift har släpp ännu en musikvideo och det till låten Sparks Fly. Dock är det en turnévideo med aldrig visat material. Själv älskar jag den och även fast många fans är besvikna på att just Sparks fly blev en turnévido, tycker jag helt tvärtom! De skulle aldrig kunna fånga glädjen och de geuina lycka som låten utstrålar. Och när man ser fansen och Taylor´s miner så känns det bara så rätt!


Det ser ut att ha varit en underbart vacker turné!


Kramish





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards