elinelvira

Alla inlägg under oktober 2009

Av Elin - 31 oktober 2009 12:15

hejhej:)

Nu har Nina fått mat och lite gos:)

Men shit va kallt det är ute mina händer är som 2isbitar!

Aja de tinar säkert snart, jag hade tänkt att läsa lite nu och jag tror att det bilr Breaking Dawn, förvånad någon?

Jag läste halva igår och tänkte läsa ut den nu:)

min favorit Twilight bok just nu är New Moon och Eclipse föratt i New Moon är det så mycket kännslor och hon är ledsen blablabla och i Eclipse är Edward så rolig när han ska skydda Bella och slutet i Eclipse är så fintnär de förlovar sig, (okej inte i slutet men nästan i slutet)


Vilken Twilight bok är din favorit?


kram elle

Av Elin - 31 oktober 2009 11:30

Hejsan:)

sorry för att jag inte ha bloggat men jag har varit skit trött och så har det hänt massor med saker:)


I Torsdags var jag ju med mormor, jag hittade ett par jeans på salt och ett par vantar på kapphal:)

Sen så åt vi middag på en asiatiskresturang som heter pong (den ligger på Klara tvärgräng, rätta mig om jag har fel)

Det var mums mumsigt:)

Efter det fick jag skit ont i fötterna, vi gick Drottninggatan minst 8gånger och jag hade mina skor med klack(okej den är ganska liten men iallafall)


Igår var jag jättetröt så jag låg nästa bara och lyssnade på låtar hela dagen:P

jo jag så på idol oxå, det var dåligt att Erika åkte men aja.


Nu måste jag ge mat åt min kanin, usch jag vill inte gå ut men hon måste få mat så ja.



kram elle

Av Elin - 28 oktober 2009 13:55

Hejsan:)

Nu har jag köpt Twilight tidningen:)

Den var ganska bra,men min är nog bättre:P

Jag har aldrig tänkt på att ica ligger så långt bort,jag gick nog 3km(fram och tillbaka) men det var det värt:)

aja mormor kommer snart och ska hemmta min lillebror de ska se This is it , hoppas att de tycker den är bra:)

Nu ska jag rita, jag hann inte göra det i morse:(


Se ya:)

kram elle


Så här ser den ut och kostar bara 29kr:)

Av Elin - 28 oktober 2009 09:56

Hejsan:)

Jag ska snart duschaoch äta frulle men först ska jag bara blogga lite:)

Min mormor kommer att vara med alla barnbarn åt gången(min ena lillebror vill se Nicke nyfiken2 typ, och den andra vill typ se This is it och gå till tekniska muset) Jag vill inte göra det:)

Så hon kanske ska vara med mig imorgon och min ena lillebror idag

Men det blir ju ganska bra eftersom jag fick veta igår att det ska finnas en Twilight tidning(aha de tog min ide) man kan köpa:)

Och den skulle jag hjärtasgärna villja ha:)

Men vi får se.

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag nog rita(jag har känt ett sug efter att rita jättelänge)


kram elle


Av Elin - 27 oktober 2009 22:15

Hellu:)

Nu har jag läst ut Twilight och sett på Vänner:)

En helt perfekt kväll om jag får säga det själv:)

Men nu ska jag snart sova är faktiskt riktigt trött.


Sov gott och god natt:)


Kram elle


Av Elin - 27 oktober 2009 20:07

Hejsan:)

Den här bilden är så fin tycker jag:)

Enkel med den grå-svarta bakrunden men det blir gulligt när det ser nedåt:)

Det blev en konstig mening men aja:)

rob ser så fokuserad ut medans kristen ler, det blir en rolig kobernation:)


Sammanfattning: Bilden är fin, rolig och gullig

                           Bakrunden är grå-svart

                          Rob ser fokuserad ut och Kristen ler blygt

Vad tycker ni?

 

Hahah okej det där blev en ganska dålig Ross imetiation(han säger ungerfär något med "Sammanfattning" när han och Mona pratar var de är i deras relation)


 

Här  är iallafall bilden:P


Kram elle

Av Elin - 27 oktober 2009 19:58

Hellu:)

Nu har mamma åkt iväg till sin yoga lektion, hon har suttig och övat på sitt pass i 1timme nu:)

Trodde aldrig att hon skulle bli klar,och musiken var nog det värska men hon ser så gullig ut när hon sitter där:)

aja jag har städat mitt rum idag, mormor kommer imorgon och ska hitta på nått med mig och mina 2småbrorsor(min syster är ju i London och Storebrorsan bor inte hemma längre)

Men det ska bli kul att mormis kommer:)


Jag och min minsta lillebror har spelat fia med knuff, såklart van han:)

Nu ska jag se på vänner eller på nått annat skojigt program.


Ha det bra


kram elle


Man kan aldrig tröttna på det galna vänner gänget:)


Av Elin - 27 oktober 2009 11:33

Hellu:)

Det kanske inte blir så mycket mer bloggande för mamma ska resa bort på Torsdag och jag måste umgås så mycket som måjliga med henne(hon sa det) Och jag tänkte vara snäll och göra det men jag ska försöka blogga lite imällan:)

Nu ska jag till min kusin


ciao

kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards