elinelvira

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Elin - 13 oktober 2009 18:56

Hejasn:)

nu har jag gjort engelska och spanska läxan, fast jag kan inte spanskan så bra än.

Det är helt sjukt vad mörk det är ute nu och klockan är bara 7!!!:O

fast det är bra för mig, mamma vill inte att jag går ut så sent när det är mörkt ute så jag slipper gå ut med vovs:)

aja jag hade inte tänkt säga något speciellt precis bara att det var mörkt ute:P

haha:D nu kom mamma och sa att jag måste göra läxor innan jag blir för trött.

Och vet ni vad efter det ska jag läsa TWILIGHT!! (jag har känt att det kliar i fingrarna hela dan för att jag vill läsa den)


God natt och sov gott:)

kram elle


Rachel har alltid sååå snygga kläder, älskar den vita blusen och den gråa kjolen<33

och våga inte tala om hennes frisyr.....

  

Av Elin - 13 oktober 2009 15:30

Hejsan:)

Nu är vi klara vi fick sluta tidigare(asså jag har varit hemma ett tagXD)

Det finns inte så mycket att säga. joggen var helt okej, inget jag skulle välja om jag fick bestämma.

Det kommer inte bli så mycket mer bloggande i veckan, för jag är ganska upptagen då, som ni kanske vet:)

Men jag ska försöka hinna och jag tror att det är en ganska lugn vecka bara 1 eller 2 prov:D(bara till alla  som inte fattade så var det ett skämt)

Nu ska jag gå ut med mina vovar:)


kram på er

elle


jag älskar den här bilden på Kristen<33:)

  

Av Elin - 13 oktober 2009 05:45

Hejsan alla morgonpigga:)

Idag ska jag och min 2bästisar låtsas vara varandra hela den, vi drog lapp i går:D

Det kommer att bli så kul,och svårt.

Idag har vi oxå skolkoggen, då ska man springa x antal km på tid det ska bli såå kul-not!

Se jag har redan börjat likna henne:D

Nu har jag faktiskt lite bråttom eller kanske inte(såg på klockan presic:) )

aja det är lika bra att göra sig i ordnign.

Hoppas alla får en bra tisdag:)


kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards