elinelvira

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Elin - 8 oktober 2009 20:07

Hejsan:)

Nu ska jag snart krypa ned i min gosiga säng och läsa TWILIGHT:)

Jag är på kapitel 7, i början var det många svåra ord men inte så många längre. Det är ju lite weard eller så är det bara jag som inbillar mig:)

iallafall jag ska bara ta ut mina linser, det är inte så skönt att läsa med dem:S

Det är ju lite jobbigt ibland:)

Aja God natt på er :)


Kram elle


PS: missa inte Vänner som går halv 8 (rätta mig om jag har fel) varje vardag(inte fredag)

tävlingen-friends  

Älska det här avsnittet då de ska tävla om deras lägenheter och allt vad de gör:)

Av Elin - 8 oktober 2009 18:49

hejsan

jag ska snart göra spanska men först så vill jag bara säga att det finns ett jätteroligt twilight test

Jag fick:

BELLA'S YOUR BFF, ALICE YOUR SECRET SIS, ROSALIE YOUR FRENEMY

You and Bella have SO much in common (including a crush on the best-looking vampire ever). But don't forget to bond with your psychic sis Alice (who knows everything). And watch out for Rosalie. She can get, um, a little competitive sometimes!

 

eftersom jag presic som Bella ALLTID tappar saker(allt fårn mobilen till pennor), snubblar och är allmänt klummpig så skulle vi nog vara ganska roliga vänner:P hänga på varandra liksom:) Och så gillar jag inte att vara i centrum(asså bara med folk jag inte känner)


GÅ in och gör testet det är superkul:)

http://www.4tnz.com/node/26677


kommentera gärna vad du fick:)

kram elle

Av Elin - 8 oktober 2009 17:56

Hej!

Jag vill bara varna alla er som inte gillar att läsa vad andra håller på med, för det är just det här inlägget handlar om!

Okej, först vill jag säga förlåt till Christina för att jag skrev cristina. jag blir nämligen irriterad på folk om de stavar mitt namn fel(okej det är nog svårt att skriva mitt namn fel, men vissa stavar mitt mellannamn fel och det är jobbigt)

Hoppas att det inte gör någonting, och jag ska inte göra om det:)


Just nu chattar jag bara med min kompis,hehe och sen måste jag verkligen göra mina läxor:D

ja det var kanske inte det mest intressantaste men aja.


nu måste jag göra min tråkiga spanska:)

Bye bye birdieXD


kram elle

Av Elin - 8 oktober 2009 16:57

Hola!

Jag är ledsen att det inte har blivigt något bloggande på sisstonde, men jag har haft hur många prov som hellst!

det är helt sjukt, först So sen No och efter det matte och när det var klar sa spanskaläraren att vi ska ha spanska prov på 4kapitel om 2veckor ,men iallafall. Jag tror att jag svimmar snart:)

aja det gick iallafall bra i So och No men matten gick lite sämmre(okej myyyyyycket sämmre)

såklart fick min snillevän MVG på So provet, det var kul för henne:D(fasst inte otippat)


Gud vad jag låter gnällig aja nu ska jag först göra spanska, sen engelska och sen ska jag läsa Bellz och cristinas blogg:D YEEY!


kram elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards