elinelvira

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Elin - 18 oktober 2009 14:58

hejhej :)

Jag tänkte bara lägga upp en scrapblog som jag har gjort :).



Vad tycker ni<3?


Kram froj


Av Elin - 18 oktober 2009 14:28

Hej igen :).

Fick ont i huvet så planerna om att köpa FRIDA blev inställda :(. Men jag slipper iaf städa rummet :). Det är jättefint väder ute idag ser det ut som, en riktig höstdag. Och när man sitter inne slipper man frysa fingrarna av sig också :). Nu ska jag nog gå in på scrapblog och kolla, det var ett tag sen jag var inne där. Gå gärna in och kolla på mina scrapblogs, jag heter Fridav :).


Kram froj

Av Elin - 18 oktober 2009 10:40

Hej :).

*gäsp* är lite trött idag..Men måste städa rummet och tänkte kanske gå och köpa en ny FRIDA.


Här kommer en trailer på en film vi såg på hos elle för ett tag sen, "Panic Room". Den handlar om en nysklild mamma och hennes dotter ( Kristen Stewart ) som flyttar in i ett hus. I huset finns ett rum som kallas Panic rum, därför att om man har stängt dörren  går det inte att komma in utifrån. Rummet är gjort för rika personer, som kan förvara sina pengar därinne och gömma sig där om det kommer inbrottstjuvar. Och det är just vad det gör när de flyttat in, det kommer tjuvar. Mamman och dottern gömmer sig i Panic room, men det är också just det rummet som tjuvarna vill komma in i. Så nu börjar ett farligt spel: vilka är det som ger sig först..?




Nu måste jag städa :(.

Kram froj

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards