elinelvira

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Elin - 9 oktober 2009 22:50

hejsan!

Nu är jag hemma, festen var helt vild:P

Jag tror att jag dansa i1½ timme:O

Men det var askul, orienteringen gick oxå bra vi sprang på 70min det var ca 6km:O och 15kontroller.

Så jag har varit igång sen sju imorse, så jag är ganska uppspelt.

jag ska se idol om det fortfarande går sen vet jag inte vad jag ska göra:=)

men jag hittar på nått:)


det kommer mer imorrn

kramisar elle

Av Elin - 9 oktober 2009 08:23

Hellu:)

Idag har vi sovmorgon till 12, och efter det har vi friluftdag, vi ska orientera vid ett slott.

Det är lite knepigt eftersom det inte går några bussar dit. Så man får cykla, gå eller ha en snäll förälder.

Hehe jag har som tur en väldigt snäll mamma som skjussar mina kompisar och mig dit:)

Orientera(hur det nu stavas?) är ganska kul, och det är det ännda jag kan briljera på(jag har väääldigt bra lokalsinne)

Så det ska bli helt okej, det är som tur fint väder ute så det är inga problem.


Det kommer inte nått mer bloggande idag för efter orienteringen ska min klass hålla i ett disco för mellanstadiet.

Och det slutar kl 10, och efter det så ska min kusin sova här, fast jag kanske ska sova hos en kompis(det är lite komplicerat)

men aja det kanske kommer ett sent ikväll:)


kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards