elinelvira

Alla inlägg under januari 2012

Av Elin - 31 januari 2012 21:35

Du är så jävla fin min lilla vän. Alltid glad och älskar mig oavsett. Fattar inte hur jag kommer kunna stå ut utan dig min solstråle, min bebis. När det blir varmare ute ska jag promenera med dig varje dag för jag älskar att se hur lycklig du blir. Då blir jag lycklig, du gör mig lycklig ♥


Kraam


Av Elin - 31 januari 2012 15:58


Tänk om sådana här saker hände i verkliga livet... I have such a boring Fucking life. Var länge sedan jag såg nån av Twilight filmerna... kanske ska ta och göra det... nån gång! haha. Kommer ihåg första gången jag såg Breaking Dawn del 1. Underbart att läsa det inlägget om min reaktion dagen efter. Haha.


Kraam




Av Elin - 30 januari 2012 19:16

What's up? Min dag har inte varit så speciell. Hade bara naturkunskap innan vi for in till Riksdagen. Knallade runt där i nästan 2 timmar innan vi åkte hem. Gick hem till Sophie där vi gjorde Historia och låg i hennes soffa och sov typ. Lyssnade på musik och kollade bilder. Eftersom jag är så oeffektiv direkt efter skolan så ska jag plugga matte nu. Olikheter om ekvationer. Be jealous. Sen ska jag kolla på Friends. Det är mitt liv just nu känns det som! höhö.


Juste, min fina goseligosvän som är så puttelinuttefin fyller år och om jag var med dig nu skulle jag scweeza sönder dig din lilla söta bebo!!! Too much? Kände det med. Räcker med ett GRATTIS på 17 årsdagen! ♥


Lötgården 11 ♥


Kraam

Av Elin - 29 januari 2012 17:27

Herre vad jag hade sett fram emot det här avsnittet! Och det var allt annat än dåligt!  








 







 


Haha ååh Hanna-Spencer love asså! Blev riktigt creeped out i slutet, gestaltade typ min värsta mardröm O.o


Kraam på er



Av Elin - 29 januari 2012 13:50

Godmorgon mina vänner


Blev väckt idag vid 10 (igår vaknade jag av mig själv vid 9, mupp asså) åt en god frukost innan jag duschade. Tja har varit lite seg för jag har inte gjort något sen dess. Haha! Idag ska jag plugga matte och gå ut och fota i det fina vädret. Ska dock fota abstrakta bilder. Det är fett svårt att få några bra bilder på något man inte ska se vad det är... ja men ni fattar! Kul uppgift... eller kanske inte. Om några minuter börjar Pretty Little Liars och jag får inte missa det så måste skynda skriva klart det här. Oj Shit det börjar NU!


Haha jag just nu!


Kram 





Av Elin - 28 januari 2012 16:02


Jag kommer nog alltid beskriva mig själv som en ganska fin mix av Aria och Hanna, även om det i slutänden alltid blir lite mer Aria. Hon en sucker för litteratur och både skriver och läser konstant. Det finns ett citat i början av första Pretty Little Liars-boken som fick mig att falla för henne som bokkaraktär.


"But Aria didn't know how to fit in. Her parents had drilled it into her head that she was an induvidual, not a follower of the herd, and should be herself. Trouble was, Aria wasn't sure who Aria was."

Hon är förmodligen också den som är mognast av de fyra (framförallt i böckerna) och är väldigt envis. Hon vet vad hon vill på lång sikt men har mer problem med vad hon vill på kort sikt. Det är defintivit något jag kan relatera till. Dessutom är hon ju gruppens Drama Queen. haha! Aria Montgomery, mina vänner. Aria Montgomery.

 

Kraam

Av Elin - 27 januari 2012 18:38


Nu har jag klarat en hel vecka i skolan. PHUF! Ska snart möta upp Grodan och Valen(???) haha. Jag känner mig så himla lycklig! Failad och lycklig. Man blir även så himla pigg när man sover fem timmar, vi alla vet att sömn är överskattat! Annars då? Skolan var okej idag förutom bajs NK läraren som gav oss ett läxfehör som ingen i hela klassen visste om. Ändå sa han att han sagt det till oss för nån dag sen.. Skulle inte tro det pysen!


Är i värsta Taylor swift och Selena Gomez perioden. Lyssnar typ bara på dem. Hit The lights är helt klart favoriten av Selena kan lyssna på den 2843894 gånger och speciellt när jag är ledsen. Glitter!

 

 

Måste förbereda mig för avgång!! Kan ju inte se ut som en squid  hela tiden ;)


Kraam

Av Elin - 26 januari 2012 20:20

Hejsanhoppsan


Var länge sen jag började inläggen med Hej, haha det är nu ni skrollar ner och ser att det typ var igår jag började så! Haha! Anyway har inte hänt så mcket idag om man ska vara ärlig. Hade de nice i skolan, "Taggade" med Sofia till svenska som jag btw antagligen överlevde, haha du är så söt Tajni. Haha! Highlight of the day? Att träffa Frida efter skolan och mysa fram för datorn och bara snacka. Blev på mycket bättre humör efter det. Nu har dock tiden kommit på dygnet då helvetes göran kommit. Matteläxan. Kan det bli sommarlov snart så jag får lov att elda upp alla de jäkla böckerna som totalt BLOCKERAR min golvyta?! Amen.


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards