elinelvira

Alla inlägg under januari 2012

Av Elin - 18 januari 2012 18:31

En? Nej. Två? Nej. Många? JA!




 



"Go Emily!!"


åååh Ezria haha. Blev ganska många men aja nu ska jag plugga...


Kraam

Av Elin - 17 januari 2012 20:27

Lång dag avverkad! Phew. Somnade sent trots att jag inte kollade på PLL, upp och hoppade klockan sex imorse och sen har det varit fullt ös. Okej fick sluta 1 timme tidigare så var hemma till 14:12. Asbra! Har pluggat engelska sen dess. Nån Crime Scene Report. Den blev väll... okej? haha! Måste även fota nån till ljus i mörkret bild. Fuck har redovisning imorgon och är inte klar. FML deluxe asså! Klantigt av mig. Aja bara fram med stativet sen blir det me plugg som bla historia och engelska boken. Förstår ni fortfarande inte varför jag är skoltrött??


Hej jag heter Taylor Alison Swift  och jag är så jäkla snygg... fattar inte!!


Kraam









Av Elin - 16 januari 2012 23:04

 

Jag vet inte vilken av trendsen jag älskar mest: Rolf-Göran Bengtsson hahaha asså vilket namn ROLF-GÖRAN haha och... Ja, vi älskar Ian Harding. Det är väl ganska uppenbart. Har börjat på min engelska raport som ska in imorgon (asså på kvällen) den börjar arta sig bra nu ska ni se! Min jävla fantasi spårar ju hårt ibland asså! höhöh! Brutalaste mordet in history typ... O.o Annars då? Har fruktansvärt ont i hjärtat av saknad. Seriös, pallar inte mer nu. Efter det blire Friends att somna till. Bästa på dagen ♥


Kraam

Av Elin - 15 januari 2012 23:02


Du kan se dybt i mine øjne
Selvom jeg ikke siger det ofte nok
Du kan se, at jeg altid står lige her til mit hjerte siger stop.
Mennesker kommer og går, men du vil altid være midt i mit liv.
Jeg vil elske dig for evigt og hvis du nogensinde var i tvivl
Ja, så ved du-uh-uh
Så ved du det ihvertfald nu ♥


Älskar dig världens finaste och bästa vän. Alltid vi.


Kram


PS: Det är DANSKA och INTE  Portugisiska.... förklaringar överflödiga











Av Elin - 15 januari 2012 14:17


Alla reagerar vi olika när vår bästa kompis berättar att hon dejtar vår engelsklärare...
HAHAHA!

 

Kraam













Av Elin - 14 januari 2012 20:28

Solen har strålat idag och jag har följt med mamma och handla. Intressant? Näej inte särskilt. Men mysigt värre! Kvällen igår blev lugn och vi hade det kul! Haha det episca är att samma grodor som är här idag igen! haha! Fråga inte varför jag kallar mina bästysar för grodor, för det var jag inte! haha! Vi väntar på att Audrey ska komma sen blir det girly girly time deluxe! Update: haha nu e hon här! woop woop! Nu blire nötter, popcorn och ansiktsmasker!

 

Denna är kanske mer psykopat än groda! hahaha!


Kraam

 

 

 

 

 

Av Elin - 13 januari 2012 21:11

Och efter en crappy Fredag-den-13-morgon kan allt bara bli bättre! Och det blev det!


Åkte in till stan med Zoo och mötte upp Kaj. Vi "shoppade" jag köpte en ansiktsmask och en deo. Sen fikade vi på Söder på något ställe med sjuuukt god kladdkaka. Nu är Zoo, Kaj och Audrey här och de ligger i en stor hög i min säng. Ska väll vara liiite mer social, haha det var ju jag som tvingade hit alla!! Haha! Vi ska nog prata mest skit och kolla PLL (heh iaf om jag får igenom det vill säga) och skratta åt våra awsome humor!


Åh vad jag älskar er små grodor!!


Kraam

Av Elin - 12 januari 2012 23:07

  

 

 

Dagens vill ha: Bättre väder (HATA VINTERN), en miljon på banken, ett par svarta skinnyjeans, skrivinspiration och en himla massa nagellack. Vill ha mycket idag, känner jag.
Dagens klädsel: Myströja, leggings med hååål och knästrumpor, avancerat check!

Dagens smink: Den heliga mascaran
Dagens frisyr: En svans
Dagens händelse: Skola, häng med Zoo och mormor & BLOGGEEEN

Dagens låt: Better Than Revenge - Taylor Swift. Förklaringar överflödiga.
Dagens saknad: Du. Alltid.
Dagens dummaste: PLUGGHELVETET.
Dagens sjuka: Det händer sjuka saker hela tiden i mitt liv. Jag köpte en macka idag, WOW! (...okej, förlåt)
Dagens drog: Twitter.
Dagens roligaste: Lauren och Lyndsey, hahahaha.
Dagens favorit: EZRIA!
Dagens köp: En macka!
Dagens godis: Nadaaa. Sjukt trött på godis efter Jul och nyår. Händer varje år.
Dagens humör: Glad och... sarkastisk? Om det är ett humör?
Dagens ord: EZRIA. Okej förlåt.



Kraam


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards