elinelvira

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Elin - 3 januari 2012 19:57

Godkväll, vänner och bekanta. Vad är det för dag idag? Onsdag? Jag har absolut ingen som helst koll. Förmodligen för att jag inte ens har koll på vilken tid på dygnet det är. Det känns lite som tortyr att jag måste ställa tillbaka mitt dygn om några dagar. Jag har sagt det förut och säger det igen, 05:56 är inte min favorittid på dygnet. I alla fall inte att vakna på.


Har inte gjort så mycket idag. Sovit halva dagen, tränat i rekordfart i hemma gymmet, duschat, varit med kussen, gått en promenad och bloggat. Yes that's my day! I mitt nyårslöfte ingår det att skaffa ett liv så hörs senare när jag har tröttnat på det bitches!!


 

haha ni undrar säkert va för wierd brud som lägger upp bilder på sitt hår men är bara så glad för att det inte har cpat sig så mycket nu i vinter. Det brukar bli rakt och frissigt och ligga klistrat. PFHU! för att det fortfarande är självfalligt! Men saknar sommaren när det blir heeelt lockigt (y)


Kraam

Av Elin - 3 januari 2012 13:30

Jag kunnde inte vänta längre på att TV 3 ska börja sända PLL på tv länge så jag tog saken i egna händer!! Detta blir avsnitt 2x05. Gud så jag har längtat!!


Ian är död och en begravning väntar i Rosewood. Kommer invånarna finna ro nu? Could've fooled me...


Emilyär Agent 008 (som har sett lite för mycket på Wheel of Fortune) och pysslar ihop det alla PLL-fans vetat i en vecka - Ian's suicide note var ett ihopplock av gamla A meddelanden. Dessutom får hon fatt på Logan Reed, killensom levererade Ian's pengar till dem - eller var det Ians? För helt plötsligt uppför sig Garrett aningens konstigt... Jo mer än vanligt! Det är faktiskt möjligt! (Här tappar alla hakan!)


Spencer har en apatisk, gravid syster och en familj som blir telefonterroriserade efter Ian's död. Hon råkar skrika diverse snälla ord till sin mormor, dessutom! FINT! Veronica, Mrs Hastings, har även en fin sida (who knew?!) och är hypergullig mot Spencer samtidigt som de bestämmer sig för att Ian faktiskt är värd en begravning. Men nej, allt är inte frid och fröjd in the house of Hastings. A stoppade Ian's telefon i Spencers väska - och Melissa tror att Spencer låtsas vara Ian... OUFF!

In the house of Marin är Ashley klockren som vanligt, men visar sin mjukare sida i en helt fantastisk och sorglig scen. Laura Leighton is amazeballs! Caleb är också tillbaka i Marin-huset för en liten visit, samtidigt som Hanna råkar springa in i en konversation mellan honom och hans fostermamma på Rosewood High. BitchHanna visar framfötterna och är bara ASEPIC! Och vad händer seeeen? HALEB IS BACK TOGETHER! Oh happy tears.


Familjen Montgomery har det inte heller så lätt. Ella är hypernervös och tvättar konstant, tydligen. Undra hur hon skulle bli om hon visste att hennes son gjort inbrott lite överallt i Rosewood i brist på sysselsättning.. och nästan slagit ihjäl sin syster på köpet? Det är det jag säger, Mike har kronisk PMS! Aria och Ezra försöker lista ut her de ska våga gå public. Aria blir aningens förnedrad när han introducerar henne som sin gamla elev till hans ex-flickvän, Jackie (inte för att hon köper that shit, hon har sett dem kyssas offentligt OCH Aria satt uppe på Ezra's skrivbord, barbent i lite för kort kjol samtidigt som han tafsade på hennes ben. I bet Jackie isn't that stupid.) och dessutom vägrar krama henne på Ian's begravning. Jason kan dö. Fast Ezra... du kan väl kalla Aria för 'Pookie Bear' typ...jämt? ♥


I och med Ian's begravning borde Rosewood vara i lugn och ro. No shit. A plays the Liars a trick och helt plötsligt springer de runt på en kyrkogård mitt i natten - och inser att Ian inte alls mördade Ali. Alison var vid liv efter att Ian knuffade henne... Så Alisons mördade är fortfarande lös! UGH!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

...här var det citat. Sen loggade bloggplatsen ut mig när jag skulle spara. BAH!

 


 

heh orkar inte skriva citat så ni får en Pookie bear. ♥


kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards