elinelvira

Alla inlägg under juni 2010

Av Elin - 30 juni 2010 23:45

God natt alla söta:)


Nu ska jag sova, hehe om jag kan, men jag måste ta igen lite sömmn nu. Idag har varit en fantastisk dag, förutom att min kompis snart ska åka till Montenegro i 1 vecka, snacka om att någon kommer vara saknad, men annars helt perfekt:)


Eclipse är avklarat nu inväntas bara Breaking Dawn då^^ som lyckligt vis ska bli i 2 delar:)


Kram E



Bästa filmen<3

Av Elin - 30 juni 2010 23:30

Jag håller mig till dregel temat idag^^


Kram E

Av Elin - 30 juni 2010 22:18

Nu har jag sett den, nu har jag sett den!!! WIIIIIIII!!! jag är typ hyper, men bara typ;) asså jag kan inte sitta still, presic efter vi sett den så var jag helt lugn (öö nästan) men nu är jag som jag var efter New Moon, helt hyper!!! Den var GRYMT bra och jag bara måste se det igen, jag blev faktiskt inte alls besviken på nån scen, det är lite coolt! asså den var GRYM och nu bara pladdrar jag men den var sååååå bra, alla bara måste se den!!! Helt klart årets film höjd punkt!:D


Jag och Froj, Kay, Audry och Lo åt först på en tacobar, sen köpte vi popcorn och så sen kom vi in mitt i reklamen (heheh) men sen så började den, och mitt hjärta slutade slå för ett ögionblick tror jag, haha så glad blev jag:D och den var helt fantasktiskt bra, med andra ord grym!^^ verkligen en av de där minnena man aldrig glömmer. Jag Froj och Kay pratade (eller jaa kommenterade) vissa scener, haha det var kul. jag älskade början och slutet, och såklart mitten oxå men speciellt början och slutet, New moon slutade ju lite random så jag fattade inte hur de skulle fortsätta på Eclipse (även fast jag läst böckerna så är det ju liksom inte riktigt samma sak) men jag blev glatt överaskad:D


Så alla ni som tvekar på att se den så se den, för den är GRYM!^^ haha jag brukar inte använda det ordet så ofta men det passar in på Eclipse:D


Kram E

Av Elin - 30 juni 2010 15:27

SNART ÅKER VI!!!!!


Snart är det Eclipse time, först ska vi, jag och 4 andra skojjiga prickar, till gallerian och äta på en tacobar, sen är det dags för filmen! ska bli så skojjigt, det har börjat pirra och man är lite ofokuserad:D haha


TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!! / Froj


AAAAaaaaaaaah!!! dregeli dregel! / Audry


ööööööööööööööööööhhhhhhhh, whaaaaaaaaaaaaaaat?????? :O / Kay


haha jaa små prickar det^^ de är också lite flummiga^^

ha det så bra alla som ska se Eclipse, hoppas verkligen att det blir bra!!! :D



Kram E 

 

Av Elin - 30 juni 2010 10:06

GGGGGOOOODDDDMOOOORRGGOONNNN!!!!


IDAG IS THE DAY!!!!! äntligen så är det dags kära vänner för ECLIPSE!!! asså jag kunnde inte sova inatt, som ni kanske har märkt^^ men jag har legat och tänkt på idag så att det gjor ont i huvudet! det ska bli så spännande!

nu ska jag duscha och sen ska jag sätta på mig min Eclipse tröja, jag och Audry har gjort dem det står "New born" och en röd hand:D haha vi kommer vara snyggast på hela bion!


här är en fabnade breaking dawn trailer som kommer från Bellz blogg, jag ttycker att första delen ska sluta med att de zoomar in hennes stängda ögon, sen så öppnar hon dem och de är helt röda, asså det skulle vara så coolt!:D



Kram E

Av Elin - 30 juni 2010 01:00

För att komma in i Eclipse humör så kan den här SB kanske hjälpa:D


<3


Kram E

Av Elin - 30 juni 2010 00:26

hejhej


jag kan inte sova eller okej, jag har inte försökt men jag är inte så jättetrött och då kan jag inte sova alls:) så då hammnar man framför datan:D jag tänkte börja läsa 3:dje House of Night men jag orkade inte^^ jag gör det i Danmark istället.


Jag är så taggad inför Eclipse, jag har typ fattat det nu, asså att vi ska se den imorgon eller idag då, det är liksom helt sjukt! så jag har fjärilar i magen, hihi ^^

man måste ju vara lite smånervös, det hör till!


men nu kanske jag ska sova, eller inte...


Kram E

  

så nice bild asså


Av Elin - 29 juni 2010 23:45

hejhej


allt jag skrev försvann så jaa det bir lite kortare nu


Idag började jag och mamma tack korten sen hade jag och några andra grill kväll nere vid LÖVSTA det blev jätteroligt och mysigt, Jocke skulle elda allt han kom över så haha man typ stinker rök^^

men det blev en jättekul kväll:)


Imorgon är det Eclipse som gäller och jag är taggad kan jag säga!

  

Rob kommer tillbaka på vitaduken!

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards