elinelvira

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Elin - 4 juni 2010 17:45

1. Namn? - Elin
2. Ålder? - snart 15 :D
3. Vart bor du? - hemma

 4. Bor tillsammans med? - min familj
5. Färg på ditt hus? - grått

 6. Hus eller lägenhet? - hus
7. När är du född? - 1995
8. Klass? - 8D

9. Vilket år tar du studenten? - jag tror att det är 2014
10. Något jobb? - skolan haha
11. När gick du upp i morse?- runt halv 9 
12. När ska du sova? - När jag är trött :)
13. Duschat idag? - nej gjorde det igår
14. Kramat någon idag? - min ena hund
15. Pussat någon idag? - voven

16. Vad har du ätit idag? - en tunbrödrulle och lite mozzarela bitar

 18. Dagens smink? - ska sminka mig sen till utspringet

19. Dagens sötnos? - hmmm...min syster (bara för att det är hennse dag idag)
20. Dagens roligaste? - studenten

21. Har du många vänner? - självklart :D
22. Hur många har du pussat - många haha
23. Vem kramade du senast? - min lille hund
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - .....:(
27. Har du pojk-/flickvän? - nää inte just nu
28. Vem pratade du med i telefon senast? - marre tror jag
29. Vem fick du senast sms ifrån? - mamma :)



favorit:
31. Film? - Twilight new moon...listan kan göras låång

32. Låt? - Alla taylor Swifts låtar och några andra
33. Mat? - grillat och sallad
34. Dryck? - bubbelvatten
35. Färg? - vitt och lila
37. Stad? - Stockholm
38. Land? - grekland!
39. Ämne i skolan? - bild,slöjd och engelska

40. Människa? - det finns massa underbara  människor


senaste:
41. Personen du tänkte på? - min kusin Tilda:)

43. Gången du spydde? - det var länge sen
44. Gången du grät? - för någon vecka sen tror jag
45. Pizzan du åt? - salladm, äter inte så ofta pizza, då blir det sallad
46. Gången du var i Göteborg? - 3-4 år sen kanske ?
47. Gången du var i Stockholm? - Nu:)
48. Gången du var full? - har aldrig varit full, jag är ganska mogen av mig på det stadiet

49. Gången du var hög? - Aldrig varit hög, vill inte vara det heller

antingen eller:
51. Svart eller vitt? - vitt! FAVOFÄRGEN!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma, är en hemmatjej

54. Tvspel eller datorspel? - dataspel
55. Singel eller upptagen? - hmmm, är ju trevligt att vara upptagen^^
56. Hångla eller ha sex? - ööööö :)

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - ?
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad^^

59. Big Brother eller Paradise hotel? - Paradise hotel men har aldrig sett på det:)
60. Blont eller svart hår? - svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? - bruna
62. Choklad eller lakrits? - cholklad och lakris

63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - pizza, men är inget stort fan av nåt av dem
67. Randigt eller prickigt? - prickigt, eller randigt... båda är bra
68. Älska eller älskas? - båda ♥
69. Leva eller dö? - leva såklart!

antal:
70. Personer du älskar? - Många
71. Personer du hatar? - Jag hatar inte någon bara ogillar
72. Gånger du varit full? - har inte det
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - fattar inte frågan^^
74. Glassar du ätit på en dag? - 3 tror jag

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - nää ska inte det
76. Gånger du haft minnesluckor? - det har hänt någon gång, läskigt!

77. Gånger du varit hög? - har fortafarande inte vart det
78. Personer du saknar just nu? - många
79. Gånger ditt hjärta brustit? - tre tror jag

vem:
80. Vill du kyssa nu? - hihih ingen speciell (a)
81. Ska du träffa imorgon? - mina kompisar i skolan
82. Sjöng du senast för? - för mig själv i köket

83. Hade du senast en msn-konversation med? - Sara
84. Spelade du tvspel med senast? - med min lilebror för typ något år sen

85. Vill du ta med på resa nu? - familjen och kusinerna

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - en idiot:) haha nej då gör han illa sig och det vil jag ju inte:)

 87. Förtjänar att dö? - ingen!
88. Är söt? - massa söta

89. Vill du sova jämsides med i natt? - mitt gossedjur^^
vad:
90. Gör dig glad? - mina vänner och min familj
91. Gör dig ledsen? - mycket
92. Vill du helst göra nu? - gå på studenten
93. Önskar du att du slapp göra? - gå ut högstadiet

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - massa fina saker som en ny mobil
96. Längtar du till? - Sommarlov!
97. Tycker du om dina betyg? - Dom är helt okej
98. Ångrar du i ditt liv? - Vissa saker jag gjort/sagt
99. Är det bästa som hänt dig? - många skaer
100. Hur mycket är klockan? - 10:54


hehe jag snodde den här från en i min klas^^ men den verkade så rolig att göra, nu känner ni mig lite bättre:)


Kram E

Av Elin - 4 juni 2010 16:15

hejhej


jag har lite brottom och är lite stressad, jag måste börja packa till Tofta och köpa bikini och hälsa på farmis och köpa present till min lillebror som fyller år på måndag gå på 2 gudstjänster till, va neeej jag har ju ingen anledning att vara stressad!:D så det är bara att sätta igång:)


hihih dagens bilder, man blir så glad av att se på de här^^ de är Kristen Stewat och de är till Flunt:) Hope you like it

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards