elinelvira

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Elin - 6 juni 2010 18:45

så fin<3


Kram E

Av Elin - 6 juni 2010 15:45

Här är en lista på Top 100 sexiest Women of 2010


och är är de 10 bästa


10.) Leighton Meester

9.) Taylor Swift

8.) Lady GaGa

7.) Lea Michele

6.) Jessica Alba

5.) Blake Lively

4.) Britney Spears

3.) Kristen Stewart.

  

Number 9  

Taylor Swift (new entry)

On paper, the 20-year-old Pennsylvanian country singer seems like an annoying over-achiever: she has perfect pitch, plays guitar, piano and ukulele, and won a national poetry contest as a kid. But she’s also rich ($18m in the bank), endearingly clumsy (she dropped one of her four Grammys earlier this year and shattered it), and, most vitally, single. “I’m looking for a tall and humorous person”, she says. To the joke and stilts shop! If such a thing exists.

  

Glee's, Lea Michele, made her sexiest list debut. Jessica Alba and Megan Fox are the only two women to remain in the top ten both years. Gossip Girl co-stars Leighton Meester and Blake Lively make up 1/5 of the sexiest top 10 list. Elin Nordegren, Tiger Woods almost ex-wife, starts the list at number 100. Visit FHM.com for the complete list



Jag vet inte de 2 sista, haha de är kanske de viktigaste men taylor och kristen är iallafall med på den här lilla^^



grattis grattis<3



Kram E 

Av Elin - 6 juni 2010 13:19

igår köpte jag Bree Tanners andra liv och jag blev lite förvånad när jag såg att den var så kort men den är säkert jättebra, hehe men jag måste först läsa ut Längtans rike innan jag börjar på någon ny, men jag vill läsa Bree innan eclipse på bio och jag har 400 sidor kavar på Längtans rike så hehe jaaa, jag får väll läsa 3 böcker sammtidigt igen ( det är min speciallitet, jag läser Northanger Abbey också just nu^^)


Här är en kort liten trailer för boken:)


kram E

Av Elin - 6 juni 2010 13:14

hejhej:)


Igår var hela familjen och shoppa och sen gick vi till plantagen för mamma fick ett hysteriskt anfall när hon såg hur många blommor som har dött i hennes trädgård, haha så det var bara att åka dit, men det var en rolig dag. Jag skulle åkt till Farmor men hon svarade aldrig i telefonen så det blev inte av:)


Idag passar jag min lillebror för min andra lillebror har "Kalas" de åker sådanna där bilar gocart kanske det heter så det är bara vi 2 hemma:)


Kram E


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards