elinelvira

Alla inlägg under mars 2010

Av Elin - 28 mars 2010 10:26

God morgon:)


Nu måste jag skynda mig för jag ska på Gudstjänst, man måste gå på 10 innan man får konfemera sig:)

haha


Kram elle<3

Av Elin - 27 mars 2010 17:15

Hejhej:)


det har bara blivit Twilight idag, men här är en taylor Swift video som är gjorda av American Express, de visar klipp från hennes Fearless tour, även backstage, det är fint ihopp klippt och hon har verkligen roligt på sccenen:D



kram elle

Av Elin - 27 mars 2010 15:30

tjo!


Nu har vi gjort vofflor, det blev jättegott och bra:) alla fick 2 vofflor var (asså två hela "kakor") Nu har min lillebror simmning och mamma är på Yogagrej och min lillebror är ute de övriga vet jag inte vart de är, så jag är ensam hemma, skönt:P


här kommer 3 nya Eclipse bilder:)


spännande!:D


kram elle


Av Elin - 27 mars 2010 13:44

hej-igen:D


Hittade den här roliga bilden på Bellz blogg, den visar hur de olika karaktärerna ser ut i de 3 filmerna, lite roligt:)


Jag tycker Edward ser bra ut i eclipse (och de andra också)

Bella ser väldigt blek ut på Eclipse bilden, jag tycker New moon bilden på henne är riktigt fin

Jake ser väldigt vuxen ut på Eclipse bilden men det är en bra sak:)


Vad tycker ni?

Av Elin - 27 mars 2010 13:41

Hejhej:)


snart ska vi börja förbereda vofflerna men först: Eclipse postern:D den har varit ute ett tag så de flesta har nog redan sett den men det är nästan ett måste att jag lägger upp den:D


Vad tycker ni?



Kram elle

Av Elin - 27 mars 2010 13:31

Hellu!


Igår var jag hemma hoss min kompis, vi såg New moon och  ett avsnitt av Lost på hennes sjukt stora tv med soraound ljud, det var coolt och lite läskigt :D det blev ganska sent (det var därför jag inte blogga) men jag har nog alldrig skrattat så mycket, vi var så flummiga att vi bara tjöt! hennes kusin var också med och hon var också jätterolig (jag har träffat henne många gånger men det var länge sen sist så det var kul:D )

så kvällen blev lyckad:D


idag har jag läst och lyssnat på musik, jaa bara slappat, härligt! om 1 timme ska jag och mina småbrorsor göra vofflor, haha jag ser frammför mig hur det kommer se ut:P men det ska också bli kul!


Kram elle


ooooo!!!

Av Elin - 25 mars 2010 16:02

Tjohej!


Igår åkte mamma och jag å köppte NEW MOON !!! aaaa jag är så lycklig, och när man såg på den så känndes det overkligt!

jag har inte bloggat förut för nästa vecka har vi matteprov och spanskaprov, på samma dag! lite små taskigt men så är livet. mormor är här så ciao!


Kram elle



yeeeeyyyy!!!:D

Av Elin - 22 mars 2010 21:39

GOD NATT OCH DRÖM SÖTT!

 

nu ska jag sova, det är en ny spännande dag i morgon som väntar och visst är det spännande, jag menar man har ju liksom ingen aning om vad som kommer att hända!


imorgon slutar jag tidigare, det ska bli skönt:D


Kram elle


det här är seriöst världens roligaste klipp, sitt stadigt på stolen jag varnar er!:D jag föll av (hahah det gjorde sjukt ont)


kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards