elinelvira

Alla inlägg under mars 2010

Av Elin - 19 mars 2010 16:10

Hejhej:D

Nu ska jag och Froj se på Adventureland, ska bli jätte kul för jag har inte sett den på superlänge! och hon har inte sett den men jag kommer råka avslöja allt :D haha det är det dåliga med att se på en film som jag redan har sett:D haha men hon gör det frivilligt!:P


Kram elle


Av Elin - 19 mars 2010 15:59

Taylor Swift har varit i Japan och där gjorde hon en rolig intervju där hon skulle svara ja eller nej, haha den är lite gullig:P

helt klart värd att se:D


Kram elle


gillar hennes tjöja:D

Av Elin - 19 mars 2010 15:44

Tjao!


Idag har jag HA-dag, hemarbetsdag, så idag har jag pluggat svenska i 2½ timme, spanska i 1 timme och engelska i 1½ timme, och så skulle man laga lunch och ha en friskvådrs aktivetet, jag gick ut med hundarna. Min kompis Frida är här och hon sov här inatt och ikväll också:D vi ska ha så kul ikväll!


Kram elle


Vem bär den bäst? RACHELLE!!!!!

Vem bar den bäst? - Kim eller Rachelle?

Av Elin - 18 mars 2010 23:21

Hejhej!


Sorry men internrt har inte funkat sen i fredags, alltså i nästan 1 vecka!!!! aaa jag har nästan trott attt jag skulle dö (okej kanske inte dö men iallafall!) imorgon ska jag ha HA-dag (hemarbets dag) så Froj sover här och imorgon kväll, vi ska hyra filmer i morgon och plugga då;P


Jag har läst hela Bellz blogg, typ 5 sidor:O oooo!!

Nu ska vi nog snart sova:D


Kram elle

Klicka för stor bildKlicka för stor bild


Av Elin - 11 mars 2010 18:46

Min kompis smsa mig och sa att Eclipse trailen har kommit, och det har den!!!

den är jätte bra men synd att de inte visar några fight scener!


Vad tycker ni?


AAAAAAAA!!!!!!


Kram elle

Av Elin - 10 mars 2010 17:48

AAAAAAAAAAAAAA!!!!

Jag är så lyckligt,nämligen Eclipse teeser trailen har kommit!!!!!! IIII!!

Den är bara 10 sek men det spelar ingen roll, åå kan inte fatta att den riktigt trailen kommer i morgon:D


Kram elle


Vad tycks?

Av Elin - 9 mars 2010 21:30

hejsan!


Nu ska jag sova, det har varit läxor och annat som har gjort så att jag inte kunnat blogga, synd för jag älskar det. Jag behöver skriva av mig ibland:D ganska ofta faktiskt!

idag har varit en bra dag iövrigt:D


Kram elle


jättefina bilder tagna av Stephen Danelian till Allure Magazine, superfina!:D

de är tagna i Maj 2009, jag längtar till maj:D

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Av Elin - 9 mars 2010 16:45

Tjao!


Här kommer några Twilight nedränkingar:


Första trailern till "The Twilight Saga: Eclipse" kommer ut (12 mars)

 3 dagar kvar

 


"New Moon" på DVD (20 mars) 
11 dagar kvar


"Eclipse" på bio (30 juni) 
113 dagar kvar


Seriöst bara 3 dagar kvar till Trailen!!! längtar så mycket:DDD


Kram elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards