elinelvira

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Bratz The Movie

Av Elin - 16 maj 2011 21:42

Hejsan!


Idag har det varit en seg måndag. Det innebär sega lektioner med sega lärare. Sega klasskompisar med seg humor. Haha nejda. Det har varit en ganska bra dag förutom att jag (och några andra) har varit lite små allmänt irriterade. Sorry för det. Men får se till att sova ordentligt så jag är pigg och glad imorgon :D Pluggade sen jag kom hem så ska lyxa till det med en film innan jag ska sova.


jag har aldrig sagt att jag inte är en tönt.... men jag är fortfarande jäkligt cool... ;)

hahah om ni skulle se hela filmen så skulle ni inse hur sjukt rolig denna film är!! hahah! och nej den är inte relaterad till dockorna....


Kram Elin


 
 
Johanna

Johanna

17 maj 2011 06:59

Köpte den på glitter :)

Haha du får åka tillbaka i tiden och se han på de viset :D

http://annahoj.blogg.se

 
Adina

Adina

17 maj 2011 18:02

Lite svar:):
Haha, jag tycker att majbrasa är en stor grej! Det är en tradition:)
Haha, ja, egentligen är vi ganska lättroade som kan bara stå där och titta! Men vi brukar faktiskt göra annat också, som äta... Haha! Nejmen det brukar vara tävlingar och sånt^^ Och fyrverkerier ju! Det ska man knäppa kort på!:)

Men usch, jag vill inte ha betyg... Vad läskigt! Men som du säger är det ju bra att veta hur man ligger till!
Men nu kommer ett nytt betygssystem... Kommer bli helt förvirrande^^

Haha, "hush hush" låter roligt!
Jag får hoppas det kommer mer också! Men vet ju inte hur den senaste slutar... Måste läsaaa!!!

Haha, disney låtar kan vara bra ju^^

Om du tycker dina ögonbryn är ljusa måste mina vara genomskinliga ju!;P Men mina är ljusa... Precis som ögonfransarna. Det är lite jobbigt med ljust hår, för om man börjar ha på mascara syns det ju jättebra. O det borde se konstigt ut med svarta ögonfransar och ljusa ögonbryn...
men när det gäller armar och ben är det bra!:)

Kramkram:)

http://erikzzon.blogg.se

 
Adina

Adina

17 maj 2011 18:07

Ännu ett svar!:
Jaa, Richelle är snäll hon:) Du har inte läst Vampire Academy böckerna, va? GÖR DET!!

Haha, ja, jag måste se allt för min syster! Det ska jag sätta upp som mål^^

Min bästa väns dotter verkar också jättebra! Ska ta och kolla upp den på bibblan om jag kommer ihåg:)

Jaa, ååhhhh, Mean musik videon är underbar!! Jättefint budskap, och Tay är så vacker!!:D

Du fick väl den där mådåligtnågratimmarförattsedanmåbraigen sjukan!:)

Åh, skulle vilja gå i din klass och se din redovisning om Taylor! Det låter bra! Haha, alla i din klass kommer säkert lyssna på henne efteråt^^ Eller inte...
Kraam

http://erikzzon.blogg.se

 
Ingen bild

alex

19 maj 2011 23:02

bratz the movie, seriöst älskling...????

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards