elinelvira

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Elin - 7 maj 2011 14:45

Hejsan!


Snart ska jag dra vidare till Frida. Fick lite fin besök från min svikande vän som ska lämmna mig här i Stockholm och flytta till Göteborg om 1 månad och ca 1 vecka. Inte okej asså! Vi snackade ett tag sen så såg jag klockan och insåg att den snart är 3. Så ska fixa mitt hår och sätta på mig strumpor så ska jag ringa den där lilla skruffsen och se när jag kan komma! Ska sova hos henne med resten av mina darlings. Kommer bli en galen kväll ^^



Kram Elin

Av Elin - 7 maj 2011 11:01

God morgon på er!


Vaknade av att lillebror stod och såg på mig (!!) så han fick krypa ned bredvid mig sen så låg vi och gosade i 20 min innan mamma väckte oss båda. Åt mumsig frukost och nu är jag här. Ska duscha snabbt sen ska jag göra lite hemliga gejor. haha ni kanske, men bara kanske, kan får reda på det senare ;) Sen ska jag bege mig till Frida och hjälpa henne fixa sin tjejmiddag. Det är traddition att jag hjälper till.


Idag har Taylor Swifts nya musikvideo till Mean kommit ut och den är bara helt underbar! Så fint att ha små historier i videon. Budskapet i videon är verkligen inspirerande och man kan inte annat än bli lite rörd i slutet! :)


Vad tyckte ni??? Jag tycker att Mine musikvideon är bäst men denna är riktigt bra!


Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards