elinelvira

Alla inlägg under oktober 2015

Av Elin - 20 oktober 2015 20:26



"You may not see it today or tomorrow, but you will look back in a few years and be absolutely perplexed and awed by how every little thing added up and brought you somewhere wonderful - or where you always wanted to be. You will be grateful that things didn’t work out the way you once wanted them to." 


 

 

Av Elin - 20 oktober 2015 19:24


Ugh, borde ha gjort så mycket grejer idag! Som skaffa gymkort (fast jag och Marrie ska dit imorgon) plugga, packa ur min väska, duscha (men väntar till imorgon) ect. Istället har jag kollat på Modern Family i min säng HELA dagen hahaha. Och lagat middag det är helt seriöst det enda jag gjort. Men ska läsa lite i boken och packa upp väskan efter detta. Har dock varit helt slut efter Sjöslaget så har tyckt att jag förtjänade en slappardag lite gran, typ 3000 människor inpressade i en båt med typ 2 dansgolv jag menar hallå såklart man blir trött i huvudet efter det! Men det var kul. Ska i veckan boka min biljett till Göteborg också, ska bli så kul att hälsa på min älskling, han var visserligen med på sjöslaget men det är ju inte samma sak. Nu blir det liiite plugg och sen sims. Puss




Back i the days när man hade långa fransar.... och MYCKET mascara hahahah. Och ganska fula ögonbryn.








Av Elin - 17 oktober 2015 14:08



Oj vilka långa uppehåll det blir haha. Men det händer så mycket roligt i mitt liv just nu att jag knappt hänger med! Men det är väll lite så det ska vara? Har varit borta två helger i rad (baland annat i Berlin!) så det ska bli kul att få umgås med mina Västerås kompisar denna helg. Och imorgon åker vi på Sjöslaget! Är så taggad på det. Hela dagen igår fixade vi med våra ovvar och vi alla var så trötta av allt syande så det blev en tidig kväll. Om några timmar ska jag, Marie & Chrissie ha filmkväll, det är ju ingen idé att partaja innan sjöslaget, jag menar fest i 2 dygn.... ugg kommer vara död hahah. Så det blir mys och lite tjejsnack. Borde gå och äta nu, har bara ätit choklad idag vilket inte är en bra så  bra grund, dock asgott. Väntar också på att få tillbaka min sista tenta i vår första kurs, klarat 3 av 4 tentor så hoppashoppashoppas att jag inte får underkänt, skulle förstöra sjöslaget lite....




hahah jag tror att vi dansar men är inte helt säker. (det var dansstopp)





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards