elinelvira

Alla inlägg under september 2011

Av Elin - 30 september 2011 17:45

Heejsan!


Idag var en hyffsat bra dag, inte så många lektioner eller så. Vad dock sjuukt trött under lunchen! Fick en fråga som lyder; "varför bloggar du så mycket om PLL och inte om typ Lost? Eller så mycket av Friends? Du verkar ju kolla lika mycket på alla 3 men bloggar typ bara om PLL?? "

Svaret är ganska enkelt. Jag vågar inte googla eller leta klipp från Lost  för jag vill inte råka se nått som avslöjar! Är ju liskom bara på säsong 3. Friends är det svårare att hitta material till än PLL för den serien håller på just nu. Men ska kolla Lost  ikväll hade jag tänkt, eftersom jag ska vara helt själv, hmm hur kul fredag egentligen...?

Repeated choice – Matthew Fox

Evangeline Lilly som spelar Kate och Matthew Fox som spelar Jack. Bilden är inte från själva serien utan är ett photoshoot och det är Jack som säger citatet i rubriken.

Kraam

Av Elin - 30 september 2011 17:23

haha underbart!


Kraam

Av Elin - 29 september 2011 22:14

Heejsan!


Pluggade 2 sidor matte och läste 2 kapitel i boken vi ska läsa på svenskan. Flickan från Ovan heter den. Den verkar ganska brutal, det börjar liksom att hon blir våldtagen och mördad!? (avslöjade inget för det står tillochmed på baksidan!!) Men tror den är rätt så okej ändå. Dock säger alla att filmen suger, hmm får väll ta och se den nån gång. Mår inte så bra. Har mått illa hela dagen och har hafft feber till och från hela veckan. Det är ett tydligt tecken på att helg behövs....


Kraaam

Av Elin - 29 september 2011 22:09

Längtar ännu mer tills på Söndag nu!!


Kraam


Av Elin - 28 september 2011 23:32

Heejsan!


Skrev ett helt inlägg som försvann så det suger ju hårt! Vet inte varför jag är uppe... är astrött men ändå sover jag inet. Så jag! Men ska kolla på Friends först. Är inne i värsta Friends perioden. I våras kollade jag typ aldrig och nu.... hela tiden! Haha! De är liksom som mina egna vänner. Jag började kolla när jag gick i 5-6:an alltså 2006-2007. Shit hur kan tiden gå så snabbt? Det är liksom åååh HJÄLP hur  blev klockan så mycket??! Haha måste verkligen sova nu!


3026

Haha såg detta igår!


Kraam

Av Elin - 28 september 2011 17:15

Om jag tyckte att förra veckans Pretty Little Liars -avsnitt var intensivt, så var det ingenting i jämförelse med Salt Meets WoundJag har nog aldrig blivit så vettskrämd och förbannad under ett TV-serie avsnitt! Utan att give a way too much så kan jag helt klart säga att det här är det sjukaste och, helt klart, ett utav de bäsa avsnitten hittills. "A" strikes again, Noel Kahn är det värsta assholet i hela världen, Jenna Cavanaugh är skitcreepy, pengar i lasangen och jag var inte ensam om att vilja banka in vett i Emilys  mamma. Ezra och Aria är för söta för sitt eget bästa, vilket även gäller Alex och Spencer, och att se Brendan Robinson (Lucas) spela full var bland det roligaste jag sett. Inte nog med det; både Stockholm och Sverige nämndes i avsnittet! :D




Emily: You don't think she's trying to poison it, do you?
Mr Fields: Your mother? It's not her style. She'd kill it with kindness.


"I only kill when I need food. Or when I'm bored." - Alison

 

"Breaking news, princess! Not everything is about you!" - Lucas


Citaten är några utvalda av alla klockrena kommentarer som fanns med i avsnittet!


Kraaam

Av Elin - 27 september 2011 12:25

Heejsan!


Sitter i skolan i vår längas datorsal. Matten är inställd men vi skulle egentligen plugga, men vem fan gör det egentligen?? ^^ har skolfoto om ett litet tag och jag är så sjukt otagg på det, helt galet! Det förra skolfotot från 9:an alltså belv faktiskt väldigt bra så då kommer det nu i år att bli sjukt dåligt bara för att! Haha! har filosofi sen och sen hemfärd! Kvällen kommer jag plugga psykologi och spanska, kuuuul!


saknar dig så mycket!

 

Kraam

Av Elin - 26 september 2011 23:27

Det har släppts en teaser reklam av Taylors parfym Wonderstruck  som ni kan se nedan!! Taylor är helt otroligt sprudlande vacker i videon och reklamen kommer göra er speechless 

 

Wow säger jag bara!


Kraam


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards