elinelvira

Alla inlägg under september 2011

Av Elin - 19 september 2011 21:58

Hejsan igen alla söta!


Idag har varit en rättså nice dag. Hade rollspel på Engelskan, för mig gick det ganska bra tycker jag. Sedan att ta mig hem tog 1 ½ timme nästan. Lite mindre bra. Pluggade lite matte och Naturkunskap försökte mig även på Psykologi. Hade dock huvudvärk så bad pappa att fixa ett apple konto åt mig. FINALLY så funkade det! Lycklig tjej! Ska duscha nu sen ska jag läsa lite i min bok. Bara 70 sidor kvar snart tror jag, börjar bli galet spännande (bara ingen dööör!) :D



Kraam

Av Elin - 19 september 2011 21:54

Hanna: I cannot believe Spencer Hastings actually has time to shop. I mean, you're interning for the mayor, taking classes at Hollis, and redoing the barn. And in your leisure moments you Facebook and  tweet.
Spencer: You know me. I like to stay busy.
Hanna: It's called a summer vacay, Spence.
Spencer: And you spent yours sunning and shopping.
Hanna: Tweet tweet.


Känns som jag bloggar gaanska mycket om PLL these days...??

 

Kraam

Av Elin - 18 september 2011 16:31

Alla som inte orkar läsa HYSTERISKA inlägg om PLL... Lämna min blogg illa kvickt!


 


VEM SKA JAG BEHÖVA SLÅ IHJÄL FÖR DET HÄR?!?!?! VEM?! HUR KAN MAN?!
Okej. Jag har konstaterat följande;


1. Aria & Ezra är så gott som allas favoritpar. De kan inte bara göra slut på dem.
2. Ezra är en bra kille. NOT the bad guy!
3. Om man nu ska sabba mellan Aria & Ezra så gör man det INTE med Arias gamla barnvakt.

4. Alona Tal (som spelar Simone) twittrade härromdagen att hon inte kommer att bli en regular på PLL. Thank god.
5. Ian snackar om en "awsome scene". Jag hoppas innerligt att den är minst lika awsome som the Rain Scene/"So Let's Not Care Together"/slutet på Episode 10.
6. Förhoppningsvis adderar de Simone till showen endast för att tillföra lite mer drama till Arias och Ezras förhållande. Så istället för ett triangeldrama (Aria/Ezra/Noel) blir det ett kvadratdrama.


Måste ut och andas lite nu! Är helt förstörd!


Kraam

Av Elin - 18 september 2011 15:59

Hejsan!


Idag har jag pluggat matte och just nu ser jag PLL (det är reklam) Engelska texten glömmde jag i skolan men kan den ändå utantill. Känns ganska jobbigt att det redan är Söndag men det finns inte så mycket jag kan göra åt saken. Det kan jag säga, sugeer!


Hittade Breaking Dawn Officiella Trailern . Och jag älskar den, tycker dock de tar med liite för mycket från bröllopet. 16 November känns inte lika långt ifrån nu! Bara 59 dagar!



Kram


Av Elin - 17 september 2011 14:50

Hejsan!


Vaknade vid halv 12... hehe trötta tjejer! Så fort Zoo har åkt hem ska jag träna och plugga. Senare idag ska jag vara med Tilda tror jag. Det var så länge sen! Just nu kollar jag och Zoo på alla idol auditions i repris på 4an. haha fy fan vad kul det är!


Så underbart bra!


Kraam

Av Elin - 16 september 2011 23:10

Heejsan!


Sorry för att jag inte har bloggat på år och dar! (Läs 1½ dag) Igår var Jag, Zoo, Sofia och Bianca och några andra från klassen på teater, Djungelboken. Den var så jävla rolig! Skrattade så jag grät, haha! Fast det var åt snubben framför mig! Så klockren människa! ^^ Sov hos Zoo efter det, hade en liten brottningskamp på morgonen om täcket, JAG VANN! Besökte gammla skolan (igen) pappa hämtade upp oss och sen pluggade vi lite grand. Efter maten gick vi till Ica och köpte nötter och har kollat på film nu :D Myyyys!


Fina tjejor efter balen, halv 3 beger vi oss hem!


Kraam

Av Elin - 14 september 2011 21:26

Heejsan!


Idag hade vi Fliofosiprov, värsta mind fuck ever! Mitt huvud är dött nu! Det gick nog helt okej, får någ bara E dock... Kom hem, sov lite. Åt middag och har just Skypat med Matilda (Brighton-kompis från Göttteboooorg!) Och ska plugga matte innan jag sommnar (eeh dör) Händer inte så mycket just nu, bara plugg och skola.


Brighton-kompiiiis! ♥


Kraam

Av Elin - 13 september 2011 21:14


Aria: You wanna be real? Forget about theory! What does it feel like when we’re together?
Ezra: Good, it feels… right. I wanna be with you. I wanna hang out in the bar, introduce you to my friends, split a plate of fries like everbody else but I don’t think we can do that. When I’m with you, I don’t care about anybody else.
Aria: So, are you talking yourself into this or out of it?
Ezra: Yes! No! ...Maybe?
Aria: Look, we’re here now and it’s just the two of us... and it feels good! So let's not care together.

 

åååh Bästa scenen ever!!!! ♥


Kram

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards