elinelvira

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Ezras nya kärlek - Arias gamla barnvakt?!

Av Elin - 18 september 2011 16:31

Alla som inte orkar läsa HYSTERISKA inlägg om PLL... Lämna min blogg illa kvickt!


 


VEM SKA JAG BEHÖVA SLÅ IHJÄL FÖR DET HÄR?!?!?! VEM?! HUR KAN MAN?!
Okej. Jag har konstaterat följande;


1. Aria & Ezra är så gott som allas favoritpar. De kan inte bara göra slut på dem.
2. Ezra är en bra kille. NOT the bad guy!
3. Om man nu ska sabba mellan Aria & Ezra så gör man det INTE med Arias gamla barnvakt.

4. Alona Tal (som spelar Simone) twittrade härromdagen att hon inte kommer att bli en regular på PLL. Thank god.
5. Ian snackar om en "awsome scene". Jag hoppas innerligt att den är minst lika awsome som the Rain Scene/"So Let's Not Care Together"/slutet på Episode 10.
6. Förhoppningsvis adderar de Simone till showen endast för att tillföra lite mer drama till Arias och Ezras förhållande. Så istället för ett triangeldrama (Aria/Ezra/Noel) blir det ett kvadratdrama.


Måste ut och andas lite nu! Är helt förstörd!


Kraam

 
 
Adina

Adina

19 september 2011 22:15

Sv:
Jag tror faktiskt att jag har svarat på alla från Juli...Men inte från Augusti...xD Haha, åtta dagar är inte mycket ju! Du är inte seg, det är jag som är det^^

Njae, jag är inte såå pepp med skolan...Det kan jag inte säga :P

Hahah, jaa, Breaking Dawn är hhhuuuuur braa som helst!!!!! AAAHHH!!! Vad jag längtar till premiären!!!!:D:D Sorglig tror jag att den kommer vara också :)

Jaaa...Just nu håller vi på med:
So: Religioner... typ 5-6 stycken. Just nu är vi på Islam. Jag skriver sammanfattning om det. Och har inte skrivit så mycket. Måste jobba på!
Nyhetsläxa har vi ju också..
Svenska: Deckare, ska läsa sådana böcker och sedan skriva en egen. Vi har även hållit på med Opinionsbildande texter på sidan om och ska börja med brev.
Matte: Precis klar med likformighet och skala, och börjat med funktioner och grafer typ... Jobbigt jobbigt xD
No: Biologi...Nervsystemet...
Träslöjd: Pall
Bild: Serier
Engelska: Jaa....Jag vet inte riktigt^^ Typ adjektiv...jag minns inte xD

Kraam

http://www.erikzzonz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards