elinelvira

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin - 30 augusti 2012 19:22


Är man i ett känslomässigt PLL statie så kommer man gråta till den här vidoen. Jag grät hela Atlanten, typ



Nothing goes as planned, Everything will break
People say goodbye, In their own special way
All that you rely on, And all that you could fake
Will leave you in the morning
Come find you in the day
Oh, you’re in my veins, and I cannot get you out
Oh, you’re all I taste, at night inside of my mouth
Oh, you run away, cause I am not what you found
Oh, you’re in my veins, and I cannot get you out


...det här är bara så my music!



Kraam

Av Elin - 29 augusti 2012 22:45

              

              

              


Okej först, TOBY ÄR MED I THE A-TEAM????? Vad är det för en sjuk värld vi lever i?! För det andra, så tror jag han bluffar. Men samtidigt tror jag han inte gör det.... wäääh


En Ny artikel av manusförfattaren Marlene King


“On the chances that Toby still has good intentions and is somehow working undercover for the A-Team: No.”
Marlene King.

Did you always know Toby would be involved?
Marlene King:
No. I did know Mona (Janel Parrish) would be, but not with Toby until early on when we decided to not kill him, as in the books. The theme we explore all the time on the show is "what appears to be isn't." So it was really fun to develop a character who really was the moral compass of the show


Did Toby ever really have feelings for Spencer (Troian Bellisario)?
King:
That's the story we're going to tell [in the next part of the season] and you'll get a better sense of it.

So to clarify, Nate (Sterling Suliemon) was Maya's killer and he's dead.
King: He's definitely dead and yes he is definitely Maya's killer.


NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! fangirlmode ON.....

Kraam

Kraam

Av Elin - 28 augusti 2012 20:36

Det tog 9 månader, 6 dagar, 3 timmar och 18 minuter för mig att byta profilbild på Facebook! Okej, det där med timmar och minuter kanske jag hittade på men det andra är riktigt. Hahah! Har rätt många bilder som jag tycker är helt okej på mig men det blir stelt ifall man byter ofta på nått sätt. Vet inte riktigt varför.. Sen är jag så nojig att få typ 2 likes (Kajsa & Sophie. Standard!) Men nu blire inge byte förens 9 månader igen, hahah! Aja, idag började vi med att gå till en sjö nära skolan och koka te på idrottslektionen (lol)  Samhällskunskap och Svenska. Helt okej Tisdag! Väl hemma åt vi lite pankakor och nu passar jag min beboräka. Eftersom det firas bröllopsdag! Calle kollar på Skönheten och Odjuret  i mitt rum, världens sötaste! Borde plugga lite matte, sen har jag inte bestämt mig iaf jag ska sitta uppe och se PLL eller om jag ska se imorgon...



Efter mycket om och men blev det denna, lol!



Kraam




Av Elin - 27 augusti 2012 22:30

Man vet att skolan har börjat när jag bloggar halv elva på kvällen istället för halv elva på morgonen. Wah, busy bee! Började denna måndag med spanska. Min lärare är fin, det är nog det enda jag gillar som är spansk relaterat. Sorgligt nog. Hade även första engelska lektionen med min nya engelska lärare, lite kul att hon jobbade på min högstadieskola också! Så ser därför fram emot vad engelskan kan ha att bjuda på i år! Vad vore en måndag utan filosofi? That's right, slutade dagen med en hel timma med att diskutera verklighetsuppfattning. Mind Fuuuuck. Efter skolan mötte jag upp Kajsa och vi planerade vår tjejmiddag. Ska bli så kul! Tror att 8 av 16 redan har tackat ja. Whaaapeeduuuiiiee!!! Ska skriva klart här, hjälpa mamma fixa med en bild och se Lost. Måste nog lägga på ett kol!



Mina favorit flickor!


Kraam

Av Elin - 26 augusti 2012 23:23

Jag borde ha blogglås efter klockan 23 eller nått! Tänkte skriva tidigare idag men då hade jag inte gjort något så hade absolut inget att skriva. Hahah I-landsproblem. Kräftskivan igår var super trevlig. Åt dock bara typ 3 kräftor innan jag började må lite illa. Skaldjur är gott men lukten gör mig verkligen så illamående. Bra att du går på en kräftskiva då Elin, verkligen gemontänkt... hahah innre dialoger med sig själv, standard på den! Iaf trevlig kväll. Idag då, hm, åt en mysig frukost med familjen sen lite workout. Pluggade matte, måste erkänna att det är kul i början när man fortfarande fattar. Sen när man kommer djupare in i kapitlet så fuckar de ur och tror att vi är ett gäng Einsteins eller nått... Nu på kvällen såg Mamma och jag på sista Bourne filmen som gick på tv. Älskar dem! Fett värt när man har alla på dvd hahah!


 

 

 



Bara för att jag satt halva dagen igår och grät till dem här hahahahahah


Kraam

Av Elin - 25 augusti 2012 17:04

Igår var Kajsa, Sophie och Sofia här och vi såg först Project X och första avsnittet av Lost. Filmen var helt sjuk ska lätt ha en sån fest när jag fyller 18 haha, och somvanligt är Lost så genialt skriven att man får spatt! Länge sen jag såg första avsnittet så det var kul. Idag har jag bara solat lite och fixat med bilder. Ska straxt fixa mig så att jag ser mänsklig ut, och om en liten stund sticker jag iväg till Sophie på kräftskiva.  Har ingen aning vilka mer som ska komma förutom Kajsa men men. Våldgästar man en skiva så gör man! Woop Wooop!


 



Skulle lagt upp nån bild från en gamal kräftskiva men orkar inte leta efter min hårddisk.

Lat? Nääääää


Kraam

Av Elin - 24 augusti 2012 20:19

Hola aaamigooooozz!!!

Jarråå jag tänkte blogg lite åt EllyBelly för hon är  liiiiite busy..... vi shillar lite i hennes ruuum medan vi med spänning (dundunduuuuuuuun) väntar på att lite andra peeps ska komma över, men dom är så sega så snart börjar vi festen utan dom ;) japp ni undrar väl redan vem som våldgästar Elins fina blogg, och jag kan ju säga att jag är ganska cool. bara så ni vet. mohahahahhah.


okej, jag är inte såhär konstig egentligen, elin tvingade mig att skriva såhär :( hon tror visst att hon ska få fler läsare då... ajaah ;) Elin är en fin vän <3 <3 looooove




Kraam


Ps: Jag är den i mitten!



Av Elin - 23 augusti 2012 23:00

Vädret leker bergochdalbana idag. När man knallade till bussen imorse regnade det, sedan uppehåll med enstaka solstrålar. Mitt på dagen var det lökigt som fan (kan ha varit på power-runnen till tåget också hehe) sedan när man precis kommit hem börjar det hellregna. Så min springrunda blev inställd. Le sigh. Dock blev det en tur till närakuten efter middagen. Lillebror fick en allergisk reaktion så han var röd och helt uppsvullen på ben och armar. Men han fick lite piller så det slutade lyckligt! Annars då? Det var första riktiga dagen på mitten året av gymnasiet. Filosofi, Ledarskap & Matte. Kunde varit värre, men matte och folosofi är inga favoriter höhöh! Men hoppas att denna termin blir bra, känns som många i klassen växt upp iaf liiite grand. NU äre dags att läsa 5:e boken i PLL serien. Är så exiteeed!


                       

                       



Ian Harding | Teen Choice Awards 2012


My Man!


Kraam


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards